نقد، بررسی و نظرات کتاب پیرمرد و دریا - ارنست همینگوی

سیده طاهره
۱۴۰۵/۰۳/۲۶
جالب بود مشتاقانه تا آخرش رو خوندم برام جالب بود که چی میشه یه پیرمرد که خیلی وقت بوده ماهی نگرفته به دریا میره ویه ماهی بزرگ شکار میکنه موقع برگشت شکارش رو گوشه ماهی ها میخورن و بازم دست خالی برمیگرده
Madam momo
۱۴۰۵/۰۲/۱۵
ترجمه‌ی کتاب بسیار ضعیف بود، کتاب کسل کننده و موضوع داستان بسیار سطحی هستش که از همچین نویسنده‌ی معروفی انتظار داستان گیرا تر و قوی تری داشتم، به هیچ وجه سلیقه‌ی من نیست شاید دیگران بپسندن
طاها
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
ترجمه ی بسیار مزخرفی داره. نه کودک میتونه باهاش ارتباط بگیره نه بزرگسال. کاری به محتوای کتاب ندارم. ارنست همینگوی نویسنده ی معروف و بزرگیه من در جایگاهی نیستم نقدش کنم.
danial22180
۱۴۰۵/۰۱/۰۴
نمیدونم واقعا چطور این کتاب اینقدر معروف شده:)) خوندنش واقعا وقت تلف کردن هست ترجمه این نشر هم خیلی بده دست کم اگر کسی میخواد بخونه از یه نشر دیگه بخونه
محمدرضا لطفعلی پور
۱۴۰۴/۰۷/۲۰
یک شاهکار بی نظیر و زیبا که تو را به درون داستان میبرد. بطوری که همراه پیرمرد درد میکشی حتی سردی آب دریا را روی پوستت حس میکنی.
Mreza Dni
۱۴۰۳/۱۲/۱۷
داستان مفهومی و الهام‌بخشی داشت، اما روایتش برای من کمی خسته‌کننده بود. انتظار داشتم کشش بیشتری داشته باشد، ولی ریتم کند آن باعث شد کمتر لذت ببرم
رها کارگر
۱۴۰۵/۰۱/۲۹
با اینکه وسطاش خسته میشدم بخاطر طولانی بودنش اما آخرش خیلی احساساتی شده بودم. به شخصیت پیرمرد وابسته شده بودم. خیلی قشنگ بود.
طوبی رفیعی
۱۴۰۵/۰۱/۳۱
اگر بخوام متن کناب واساس اون رو بگم کتاب آموزنده ایه اما از ترجمه کتاب و نثرش خیلی لذت نبردم
محمد
۱۴۰۴/۰۶/۱۲
با صبر کردن و تلاش کردن میشه به یه شکار عالی رسید
fatemeh dolatpanah
۱۴۰۴/۱۰/۲۳
از خیلی وقت پیش دوست داشتم بخونم، به نظرم که ارزش خوندن داره
امیر موسویان
۱۴۰۴/۰۳/۳۰
داستان جالب و دوست داشتنیه 🫠
م ک
۱۴۰۴/۰۲/۰۸
کتابی مناسب برای نویسندگی
عرفان کاویان
۱۴۰۴/۰۱/۰۳
بد نبود بنظرم جالب بود
فرحناز طاهری
۱۴۰۴/۰۲/۰۶
این داستان عالی بود
hamed monfared
۱۴۰۴/۰۱/۰۳
یک شاهکار بی نظیر
👋 سوالی دارید؟