نظر سیده طاهره برای کتاب پیرمرد و دریا

پیرمرد و دریا
سیده طاهره
۱۴۰۵/۰۳/۲۶
00
جالب بود مشتاقانه تا آخرش رو خوندم برام جالب بود که چی میشه یه پیرمرد که خیلی وقت بوده ماهی نگرفته به دریا میره ویه ماهی بزرگ شکار میکنه موقع برگشت شکارش رو گوشه ماهی ها میخورن و بازم دست خالی برمیگرده
هیچ پاسخی ثبت نشده است.