نقد، بررسی و نظرات کتاب شن‌های زمان - سیدنی شلدون

Shiva Shahbazi
۱۴۰۵/۰۲/۲۵
من از نوجوونی سیدنی شلدون رو دوست داشتم و سبک ماجراجویانه داستانهاش خیلی مسحورم میکرد. با اینکه این کتابش رو هم زمان نوجوونی خونده بودم ولی یادم رفته بود و دوست داشتم باز هم بخونمش، ولی الان فهمیدم واقعا به درد سن الآنم نمیخوره و مناسب همون دوره بود😄 چون داستان عشقی خیلی هندی ای شده بود. در صورتیکه کتاب «آرزوهای یک زن» و «اگر فردا بیاید» مخصوصا دومی، بسیار جذاب هستن و پر از دوز و کلک و جذابیت و هیجان انگیز هستن. ای کاش کتاب «استاد بازی» هم جزء کتابهای صوتی فرار می گرفت
فاطمه قدوسی
۱۴۰۵/۰۱/۰۹
از سیدنی شلدون کتاب‌های زیادی خوندم و باید بگم همشون عالی هستن، این کتاب هم خوب بود و ارزش خوندن داره ولی تعداد شخصیت‌های داستان خیلی زیاده و تعداد صفحات کتاب کمه و خیلی خلاصه به هر شخصیت پرداخته شده، و اینکه در مورد بعضی از شخصیت‌ها نتیجه معلوم نشده که چه اتفاقی براشون افتاد مثل ریکاردو ملادو و اینکه آخرش معلوم نشد مگان چطور تونست مسئولین اعدام رو بخره یا اینکه چرا گراسیلا تصمیم گرفت به صومعه برگرده یا اینکه چطور شد صلیب طلا به دستش افتاد...
سیده فاطمه حجازی نیاکی
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
باسلام سیدنی شلدون نویسنده فوق العاده ای هست آنقدرکتابهایش پرازتعلیق وهیجان هست که نمیتوان یک لحظه آن راکنارگذاشت و یک نفس آنرامیخوانی تا تمام شود این داستان به زیبایی ماجرای جنگ و خونریزی و در کنارش عشق ومحبت را درهم می آمیزد تا یک اثر زیبا راخلق کند واقعا عالی بود توصیه میکنم بخونین ولذت ببرین باتشکر از کتابراه
فاطمه قاسم زاده
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
واقعا کتاب خوبی بود مثل بقیه آثار این نویسنده
رحیمه انوری
۱۴۰۳/۰۷/۲۰
هیچ وقت از خواندن کتابهای سیدنی شلدون خسته نمی‌شم
👋 سوالی دارید؟