نقد، بررسی و نظرات کتاب از تمرین در مسیر لذت ببر - توماس ام. استرنر

حمید م
۱۴۰۵/۰۳/۲۹
کتاب فوق العاده ای هستش. من وقتی کتاب می خوانم دایم در فکر تمام کردن کتاب هستم. ولی با این کتاب می اموزیم هدف تمام کردن نیست. مثلا در این مورد یعنی کتاب خواندن هدف افزایش اگاهی است که شما در حین مطالعه کسب می کنید. واقعا باید چند بار دیگه بخوانمش. الان حدود یک هفته است گه تمامش کردم. احساس می کنم هنوز ذهنم داره کتاب را تحلیل می گنه. هر از گاهی یک جمله کتاب یادم می اید تازه مفهومش را درک کرده ام
👋 سوالی دارید؟