نقد، بررسی و نظرات کتاب زندان زمان - مارگارت پیترسون هدیکس

متین
۱۴۰۵/۰۳/۳۰
کتاب جالبی بود. نشون دادن طرز فکر جالب شخصیت اصلی در مورد تکنولوژی‌های امروزی که هیچ اطلاعاتی از اون‌ها نداشت مبتکرانه بود
علی رضا سعیدی
۱۴۰۱/۰۴/۱۸
کتاب خوبی بود یعنی داستان خوبی بود، اولش یه کم کسل کننده است ولی بعدش جالب میشه!
👋 سوالی دارید؟