نقد، بررسی و نظرات کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای فیزیک 2 - پایه یازدهم - رشته تجربی - ایمان سلیمان زاده

سارینا رستملو
۱۴۰۴/۰۸/۲۲
خیلی خیلی کتاب خوبیه کلی هم تستای خوب و مفید دارد من خیلی راضیم
سبحان هاشمی
۱۴۰۵/۰۳/۰۸
فیزیک فقط این رو من می‌خوندم ویازدهم بیست شدم
آزاده ناظریان
۱۴۰۴/۰۲/۱۴
نکات خوبی برای حل مسائل داره
هستی محمدی
۱۴۰۳/۰۷/۱۳
کتاب خیلی خوبی هست
👋 سوالی دارید؟