نقد، بررسی و نظرات کتاب ابیگیل - ماگدا سابو

ز پرتوی فر
۱۴۰۵/۰۳/۱۵
وقتی شروع کردم انقدر جالب بود دوست داشتم ببینم در آخر دختره چه سرنوشتی پیدا میکنه
Zahra Yazdani
۱۴۰۲/۰۷/۰۹
درسته برای نوجوانانه ولی نثر جالب و کشسانی داره و از خوندنش سیر نمی‌شویم.
ش. خ
۱۴۰۴/۰۷/۰۸
خیلی حوصله سر بره و هیچ جذابیتی نداره
👋 سوالی دارید؟