نقد، بررسی و نظرات کتاب زال و رودابه - ابوالقاسم فردوسی

آرام علیمردانی
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
ممنون از کتابراه عزیز برای کتاب های عالی اش بر همه ما واجب است از ایرانمان بدانیم و شاهنامه را بخوانیم. این کتاب صوتی زار و رودابه که من به تازگی گوش دادم واقعا عالی بود. اول که راوی توضیحی از داستان می دهد و بعد شعر را میخواند. صدای راوی و بیانش عالی بود داستان هم واقعا زیبا بود و آموزنده. اینکه کتاب ها به صورت صوتی است واقعا عالی برای ماهایی که پر مشغله هستیم
آبان
۱۴۰۴/۱۱/۱۱
در این کتاب به نثر ساده و روان این داستان زیبا نوشته شده. برای کسانی که تازه شروع به خواندن شاهنامه کردن پیشنهادش میکنم.
ماهک
۱۴۰۱/۰۹/۲۸
خیلی عالی بود
عاشقش شدم
باحال بود داخل کتاب فارسی چهارم بو ولی خیلی کوتاه ولی این کتاب خیلی مفصل توضیح داده بود
نازنین محمودی
۱۴۰۴/۱۱/۱۵
شاهنامه رو با نثر روان بیان کرده بود که خیلی هم زیبا بود
نسیم ساری
۱۴۰۲/۰۳/۲۰
لذت بردم ‌، روان و ساده با توضیحات خوب
یکتا
۱۴۰۲/۰۲/۰۹
شاهنامه که دیگه نظر دادن نداره عالی❤
اکرم اسدی
۱۴۰۱/۰۷/۲۷
خیلی عالی بود بهترین کتابی بود که خودنم
Pooria hosseini
۱۴۰۱/۰۶/۳۰
روحت گرامی مرد خدا فرودسی کبیر
👋 سوالی دارید؟