نقد، بررسی و نظرات کتاب عمارت مرموز 2: شبح کیمیاگر - گرگوری فونارو
4.6
14 رای
متین
۱۴۰۵/۰۳/۳۰
00
من جلد یک رو خوندم. جالب بود. این جلد هم مثل جلد یک خوب بود. به نظرم جلد یک بهتر بود اما هر دو جلد جوّ جادویی و ترسناک دارن و مفاهیمی مثل دوستی خیلی خوب توی محتوای داستان گنجانده شده
