نظر متین برای کتاب عمارت مرموز 2: شبح کیمیاگر

عمارت مرموز 2: شبح کیمیاگر
متین
۱۴۰۵/۰۳/۳۰
00
من جلد یک رو خوندم. جالب بود. این جلد هم مثل جلد یک خوب بود. به نظرم جلد یک بهتر بود اما هر دو جلد جوّ جادویی و ترسناک دارن و مفاهیمی مثل دوستی خیلی خوب توی محتوای داستان گنجانده شده
هیچ پاسخی ثبت نشده است.