نقد، بررسی و نظرات کتاب فن بیان و آیین سخنوری - نعمت نعمتی

مجتبی مکوندی
۱۴۰۳/۰۷/۱۶
سلام بسیار بسیار عالی بود کتابش من که لذت بردم پیشنهاد می‌کنم حتما بخونید و خیلی نکته برداری کردم ازش
amir ab
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
کتابی ارزشمند برای کسانی که می خواهند توانایی خود را در صحبت کردن و نفوذ کلام ارتقا دهند
سعید پرکی
۱۴۰۲/۱۲/۲۸
کتاب جالی درمورد سخنرانی هست پیشنهاد میکنم
ترنم
۱۴۰۳/۰۱/۱۲
خوب کاش صوتی بود
حبیب فیروزی اذر
۱۴۰۱/۰۸/۲۶
عالی تو ارتباط‌ها موثره
👋 سوالی دارید؟