نقد، بررسی و نظرات کتاب نفرت از برند - س. امیت کوچوک

Tara
۱۴۰۵/۰۴/۰۱
“اگه فکر می کنی بازاریابی فقط تبلیغاتِ قشنگه، این کتاب رو بخون تا بدونی چقدر در اشتباهی! ‘نفرت از برند’ جوری آدم رو توی دنیای واقعیِ تجارت می بره که می فهمی یه اشتباه کوچیک چطور می تونه یه برند رو به لجن بکشه. خیلی کتابِ ردیف و متفاوت بود؛ اصلاً از اون چیزهای کلیشه ای نیست. حتماً بخونید تا بفهمید داستانِ واقعیِ برندها چیه! 🔥”
ژیلا شجاعی
۱۴۰۱/۰۸/۲۷
یک کتاب تخصصی بود که در ابتدا در مورد نفرت و کینه و درجات آن در بین انسان‌ها صحبت شده و بعد بحث‌های روانشناسی و تخصصی راجع به برندهای مختلف و روابط بین مصرف کننده‌ها و برندهای شرکتی خیلی تخصصی بود و زیاد جالب توجه برای من نبود اما اطلاعات جالبی بود برای کسانی که در این خصوص دوست دارن اطلاعات کسب نمایند در کل بد نبود
حسین عباسی
۱۴۰۰/۱۲/۲۹
من عاشق کتاب‌هایی‌ام که هر دو نیمه پر و خالی لیوان و درنظر میگیرن و دچار خطای تایید و سپس شکست و سرخوردگی نمیشن درسته یک سری کارهارو برای برند سازی باید بکنیم ولی یک سری کارها هم باید نکنیم که دونستنش واجبه
مهشید قدسی
۱۴۰۱/۰۹/۱۳
ارزش یک بار خوندن رو دارە قطعا ولی من خیلی با کتاب نتونستم ارتباط بررقرار کنم دید منفی و ارزیابی شخصیتی که مدام تکرار شده یکم خسته کنندس
مهتاب رهایی
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
برای یک بار خوندن می‌ارزید ولی من خیلی با کتاب نتونستم ارتباط بررقرار کنم دید منفی و ارزیابی شخصیتی که مدام تکرار شده یکم خسته کنندس
مرتضی ظهیری
۱۴۰۳/۱۰/۰۲
خیلی خوب بود و اطلاعات کافی و لازم رو برای انجام یک برند بیان کرده، همچنین به کارهای بدون ضروری اشاره کرده
Morteza Nasiri
۱۴۰۲/۰۹/۱۵
خیلی خوبه این کتاب، وقتی تهدید رقیب رو به فرصت خودتون تبدیل میکنید، بعد خواندن کتاب منظور من رو متوجه میشید
امیر اسدی
۱۴۰۲/۰۵/۲۸
این کتاب در نوع خود نقد هوایی داشته میشه گفت درسته میشه گفت نه بسته به برداشت شخص از خواندن این کتاب داره
رضا
۱۴۰۱/۰۹/۲۸
خیلی بد طراحی و خیلی نامفهوم ترجمه شده. متاسفم که توی چند صفحه اول نتیجه گرفتم دیگه به خوندن ادامه ندم
mohammad azarpeyvand
۱۳۹۹/۰۶/۲۱
سلام، به نظرم این کتاب داره دید ما رو نسبت به افکار منفی که نسبت به برند داره عوض میکنه
a.asgari
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
نگاهی تخصصی به اینکه چرا مردم از برندها دور می‌شوند؛ مهم برای صاحبان کسب‌وکار.
Hr
۱۴۰۴/۰۳/۲۷
زیبا بود فقط دوست داشتم اسم بهتری رو نویسنده‌ی خوش فکرش روش بزاره
رویا
۱۴۰۲/۰۷/۰۱
خوبه و بسیار جالب من راضی بودم از این کتاب... ممنون از کتابراه
امیر فر
۱۴۰۲/۰۴/۲۵
این کتاب عالی باور کنید کتاب خواندن چشم انسان را باز وروشن میکند
دانیال شعبانی
۱۴۰۳/۱۲/۲۲
بدک نبود پیشنهاد میکنم بخونید
👋 سوالی دارید؟