نقد، بررسی و نظرات کتاب بینوایان - جلد دوم - ویکتور هوگو

Mohadeseh Salahshoor
۱۳۹۸/۰۶/۱۲
اصلا فکر میکنم کلمه نقد برای آثار ویکتور هوگو اونم از طرف کسی مثل من کار درستی نباشه من فقط امتیاز میدم
محمد مهدی شریفی
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
من کی باشم در مورد شاهکار هوگو نظر بدم ولی از اینکه مثل جلد اول که پیوست ها راحت تر در دسترس بودن و توی جلد دوم این رعایت نشده ناراضیم😠😠چون پیوست ها خیلی مهمه
M.e
۱۴۰۳/۰۷/۰۹
الان کتاب و با هق هق گریه تموم کردم. مگه میشه بینوایان رو بخونی و دیوونه ات نکنه؟! آدم قبل از کتاب دیگه نمیشی نیستی تاثیرشو تا آخر عمرت همراهت هست
@@
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
جلد اول از جلد دوم بهتر بود در جلد دوم قسمت هایی بود که حوصله سر بر بود. ژان والژان واقعا یک قدیس بود که دنیا بهش بیرحمی هایی کرد
آرام آرامش
۱۴۰۳/۰۱/۱۳
عالی بود. هر موضوع رو کانل توضیح داده و من به عنوان خواننده ابهامی در هیچ بخشی ندارم جز اسامی که مربوط به اون دوران هست.
فاطمه کاکاوند
۱۳۹۸/۰۵/۲۲
بدون شک یکی از زیباترین کتابهای جهانه.. خیلی خیلی زیبا وغم انگیز
yasagh gül
۱۳۹۸/۰۵/۱۶
کتابی هستش که استاد الهه قمشه‌ای هم جز 100 کتاب برتر انتخابش کرده
abed abasi
۱۴۰۳/۰۱/۱۶
درباره پانویس فقط اینکه دسترسی بهش تو این جلد مشکل بود روی شماره‌ها نشد کلیک کنم
محمدرضا جعفری والا
۱۴۰۲/۰۳/۰۵
خیلی خیلی کتاب قشنگیه به نظر من هر کسی که میخواد واسه اوقات فراغت داستانی بخونه بهترین کتاب
زری دادخواه
۱۴۰۵/۰۳/۰۷
شاهکار جاودانه و باشکوه هوگو و کتابی سزاوار خواندن و اندیشیدن
مریم سعادتی
۱۴۰۳/۰۳/۰۲
با اینکه فیلمش رو سالها قبل دیدم باز هم برام جذاب بود آثار ویکتورهوگو عالی هستن
مهسان حشمتی
۱۴۰۳/۰۱/۱۲
به نظرم هر کسی تو زندگیش یکبار باید این کتاب رو بخونه.. عالی بود
خلیل راضی
۱۴۰۲/۰۲/۲۵
خیلی عالی است
مجدد مطالعه بعد بازهم به عالی بودنش نظر میده
Zana Mp
۱۳۹۸/۰۸/۲۹
واقعیت که بخواهیم بگویم نخوندمش اما فکر کنم خوبه
مهدی مصدق
۱۳۹۸/۰۶/۱۷
واقعا عالی و جذاب بود!
بهرود
۱۳۹۸/۰۵/۲۵
عالی بود و بی‌نظیر
ساناز جهان
۱۴۰۴/۱۰/۲۸
بی نظیره مخصوصا قسمت‌های تاریخی
الهه محمودآبادی
۱۴۰۴/۰۳/۰۱
هنوز شروع نکردم اما مطمئنم بی نظیره
رسول گزبر
۱۴۰۱/۰۶/۲۸
عالی👌🏻کتاب بسیار زیباییه
shima sabzi
۱۳۹۹/۰۷/۱۰
من کتاب بینوایان را دوست دارم
بهنوش جعفری
۱۳۹۹/۰۱/۰۹
عالی بود. متشکرم از کتابراه.
👋 سوالی دارید؟