نقد، بررسی و نظرات کتاب هرجا روید مقصد همانجاست - جان کابات زین

Shahab Shokuhi
۱۴۰۱/۱۱/۲۰
درود خدمت کتابخونای عزیز
کتاب‌هایی فراوانی راجع به توجه و اصول مربوط به اون رومطالعه کردم که بتونم مراقبه صحیح و کارامدی داشته باشم که تو این کتاب پیداش کردم راه صحیح مراقبه کردن رو، حتی اگه فکر میکنید که مراقبه رو بلدید و حضور خوبی دارید باز هم این کتاب رو از دست ندید بارها و بارها بخوانید و لذت ببرید مررررسی از کتابراه دمتون گرم واقعا
وحید فرشیدپور
۱۴۰۱/۰۹/۱۱
این کتاب رو تا حالا بارها و بارها گوش دادم و هر بار که ناخواسته به‌خاطر وضعیت‌های زندگی از مراقبه کردن فاصله می‌گیرم یا کمتر به مراقبه می‌شینم؛ به‌یاد این کتاب میفتم. کتابی است فوق‌العاده برای کسانی که زیستن در اینجا و اکنون رو دوست دارن.
اردلان محمدزاده
۱۴۰۱/۱۱/۰۵
کتاب به خوبی درباره آگاهی و روش‌های آگاه بودن صحبت می‌کند و مراقبه‌های خوب و کاربردی دارد که قبلا جای دیگر نخوانده بودم. خوندن این کتاب را به کسانی که به مراقبه و ریلکسیشن و خودشناسی علاقه دارند را توصیه می‌کنم.
Zahra hatami
۱۴۰۵/۰۳/۱۳
این کتاب به شما یادآوری می کند که برای رسیدن به آرامش نیاز نیست به جای دوری بروید یا شرایط زندگی تان را کاملاً عوض کنید. تغییر اصلی در نحوه نگاه شما به همین زندگی فعلی تان نهفته است.
مرضیه کریمی
۱۳۹۸/۰۲/۲۱
کتاب را هنوز کامل نخوانده‌ام ولی نویسنده‌اش را سالهاست که میشناسم او یکی از بهترینها در زمینه ذهن آگاهی ست
افشین عرفانیان
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
کابات زین کلا چند کتاب با ترجمه فارسی دارد و همه رو برای جویندگان رهایی از زندان حیات توصیه اکید میکنم.
امیر
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
کتاب خوبی هست و به گسترش دید بسیار کمک می‌کنه. تمرین‌های عملی کمی داره اما از لحاظ تئوری و مطالب عالی هست
مرضیه فربد
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
این کتاب بی‌نظیر است. خواندنش بی‌تردید شما را به لحظه حال می‌برد و معجزات حضور رو با تمام وجود احساس می‌کنید
محمد
۱۴۰۲/۰۱/۲۸
سلام کتاب در خور توجه یه. نویسنده تجربیات خودشو هم گفته که به نظرم جالب بود.
shamila jandaghi
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
همه چیز در لحظه بودنه همه چیز
mehrdad esmaili
۱۴۰۰/۰۱/۰۹
ترجمه ضعیف و گنگ
👋 سوالی دارید؟