نقد، بررسی و نظرات کمیک داستان دو شهر - چارلز دیکنز

📚 Kowsar 💎
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
زیبا، عاشقانه، عمیق، فداکارانه و غمگین بود. داستان عاشقانه ادموند و همسرش، فداکاری لری برای ادموند در دقیقه اخرو غمگین که گاها حقیقت چقدر عجیب و پیچیده س. ادمای کمیته ی مردمی و خانوم و آقای ژافارژ ادمای عجیب و نفرت انگیزی بودن؛ زور شون نرسیده بود از مجرای اصلی انتقام بگیرن و ادموند بیچاره چون بچه شونه. خوب شد آخر زن و بچه ش رو هم نجات دادن.
فاطمه احمدی
۱۴۰۲/۰۵/۱۵
قبلا خلاصه صوتی کتاب را گوش داده بودم ولی خیلی برام واضح نبود این کمیک با اینکه خیلی خلاصه بود ولی داستان اصلی واضح بود و بخوبی میشه درکش کرد
سید سعید موسوی
۱۳۹۸/۰۸/۱۱
واقعا کیفیت کتاب بالا و روون بود الهی خدا خیرت بده
Mosi Phonix
۱۴۰۰/۰۸/۲۸
داستان قشنگیه ولی اینجا خیلی خلاصه شده بود.
anesthesia null
۱۳۹۹/۰۲/۰۶
عالی بود ممنون از محمد صادق جابری فرد💜
امید خلیفه سلطانی
۱۳۹۹/۰۹/۱۹
عالی عالی‌ای ساقی
Zahra Doaei
۱۳۹۷/۰۴/۱۳
واقعا جالبه
علیرضا شکری
۱۴۰۰/۱۲/۰۵
به درد بخور نبود
👋 سوالی دارید؟