نقد، بررسی و نظرات کتاب استراتژی و تاکتیک هایی پیرامون ارتشیان، شبه نظامیان و جاسوسان - کاوه احمدی علی آبادی

مصطفی جمال
۱۳۹۹/۱۲/۲۹
مثل بقیه کتابهای دکتراحمدی علی آبادی مطالب به روز و نابی داره
محمد حسین نریمانی
۱۳۹۹/۰۲/۳۱
خیلی عالیه با تشکر از زحمات بی‌دریغ شما
مهدی بازرگانی
۱۳۹۶/۱۰/۱۵
اصلا ارزش خوندن نداره. صفحه ۲۰ از خوندنش منصرف شدم
۲ برادر
۱۳۹۸/۰۴/۲۷
برای علاقه مندان مفید است
👋 سوالی دارید؟