نقد، بررسی و نظرات کتاب الکس - پیر لومتر
نرگس صیادی
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
00
بسیار داستان حذاب و پرهیجان و دلنشینی داشت در هر مرحله از داستان از نظر احساسی و درک موضوع با مرحله بعدی تفاوتهای زیادی بود اول داستان دلسوزی برای الکس اسیر مرحلهی بعد تعجب و شگفتی از فعالیتهای خشن الکس و مرحلهی بعد دلسوزی و درک و در پایان خوشحال از انتقام الکس واقعا متفاوت و خاص بود
توضیحات اضافه و بیخود از زندگی شخصی کامیل باعث شد نصف کتاب رو نخونم و برم جلوتر. زیاد هم هیجان انگیز نبود و انقدری که باید به گذشته ی دختر پرداخته نشد . قصه، قصه ی الکس بود اما بیشتر به زندگی کامیل پرداخت! به اضافه ی ترجمه ی ضعیفی که یه جاهایی معلوم نبود کی داره حرف میزنه. نه خوشم اومد نه بدم اومد.
