نقد، بررسی و نظرات کتاب همسر یک قاتل - ویکتور متوس

M.s
۱۴۰۵/۰۳/۲۲
این اولین کتاب از ویکتور متوس بود که خوندم و هیچ آشنایی با نویسنده نداشتم و فقط و فقط صحبت های مترجم در اول کتاب بهم انگیزه داد بخونم زحمات زیاد ایشون در راه ترجمه رو در چند خط توضیح دادن و خواستم یکی از خواننده های کتاب این مترجم عزیز باشم و کتاب خیلی خوبی هم بود و لذت بردم از کتاب و از مترجم بزرگوارش تشکر میکنم که اینقدر زحمت کشیدن تا من بتونم به عنوان یک عضو از این اجتماع این کتاب رو بخونم و لذت ببرم ممنون و متشکر کارتون عالی بود
نیک
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
مدتیه که دارم کتاب های معمایی جنایی میخونم و یه تعدادی رو با توجه به نظرات کاربرا انتخاب کردم که چنگی به دل نمیزدن، ولی این کتاب خوب بود واقعا، مخصوصا اینکه شروع خیلی خوبی داشت، بی دلیل کشدار نبود و حوصله سربر هم نبود. توصیه میکنم حتما بخونیدش.
Noonoosh
۱۴۰۵/۰۳/۲۶
خوب بود اولین کتابی بود که از این نویسنده میخوندم و حسابی توجهمو جلب کرد یکم توضیحات مسائل قانونی گیج کننده بود ولی نمیشد گفت زیاده گویی داشت چون برا جلو بردن پرودنده بهشون نیاز بود . موضوع و نوع داستان در نوع خودش متفاوت و جالب بود
لیلا
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
خانم دادستان بدون اطلاع با یک قاتل زنجیره ای زندگی می کند. بعد از دستگیری شوهر قاتل، دادستان تمام تلاش خود را می کند تا زندگی جدیدی برای خود و فرزندش فراهم کند غافل از اینکه....
نرگس صیادی
۱۴۰۵/۰۴/۰۲
داستان روون و خوش خوان و پیچیده سبکی داره یکم در شخصیت قاتلینش اغراق شده ولی قابل پذیرش و تحمله آخر داستان رونمایی از شخصیت تارا کمی ترسناک و عجیبه
فاطمه فریور
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
برای اولین بار هست اثر این نویسنده رو میخونم ولی بسیار پرکشش جذاب و مهیج بود در خریدش اصلأ شک نکنید البته اگه ژانر جنایی علاقه دارید
Tayebe Ahmadi
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بسیار عالی بود پر از هیجان و تپش قلب و انتهایی عجیب غافلگیر کننده و جذاب ترجمه هم عالی بود و روان با تشکر از کتابراه
زهره
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
عالی 👌
غیر قابل پیش بینی.
حتماً بخونید.
در پایان شگفت زده می‌شید
M.A.D
۱۴۰۵/۰۳/۲۴
رمان خوبی بود، اما به نظر برگرفته از رمان اژدهای سرخ و سکوت بره ها بود.
Maryam
۱۴۰۵/۰۲/۳۱
معمولا امتیاز بیشتر از ۴ به کتاب‌ها نمیدم. به این کتاب ۵ دادم.
سروناز خامنه
۱۴۰۵/۰۲/۱۵
کتاب خوبی بود، سیر حوادث جالب بود و داستان از اول تا پایانش جذابیت و هیجان داشت
Maysa
۱۴۰۵/۰۲/۱۱
با اختلاف یکی از بهترین رمان‌های جنایی و معمایی بود که تا به امروز خواندم.
ارام ا
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
هیجان انگیز و سرگرم کننده. ولی تقلید داره
A.K
۱۴۰۵/۰۲/۱۸
عالی و پر هیجان کشش فوق العاذه که تا اخر کتاب رو ادامه میدی
Mary Sal
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
واقعا لذت بردم و حدس زدن داستان سخت
پ س
۱۴۰۵/۰۲/۲۱
محشر بود واقعا حرف بیشتری نمیشه گفت
👋 سوالی دارید؟