نظر Noonoosh برای کتاب همسر یک قاتل

همسر یک قاتل
Noonoosh
۱۴۰۵/۰۳/۲۶
00
خوب بود اولین کتابی بود که از این نویسنده میخوندم و حسابی توجهمو جلب کرد یکم توضیحات مسائل قانونی گیج کننده بود ولی نمیشد گفت زیاده گویی داشت چون برا جلو بردن پرودنده بهشون نیاز بود . موضوع و نوع داستان در نوع خودش متفاوت و جالب بود
هیچ پاسخی ثبت نشده است.