نقد، بررسی و نظرات کتاب آن سوی این قصه منم - شیما آجرلو

سمانه امیدیان
۱۴۰۵/۰۴/۰۲
واقعا از قلم روان و تصویر سازی خوب نویسنده لذت بردم. خونه‌ی قشنگ خاله مهرو و خونه‌ی پدری المیرا با اون کافه‌ی روبروش خیلی برام جذاب بود جزئیاتش واقعا خوب توصیف شده بود.
ساره اعتمادزاده
۱۴۰۵/۰۳/۳۱
شخصیت اصلی داستان بسیار وجه واقعی و قابل لمس در زندگی دارد. بعد عاطفی قابل ستایش است
سایه عباسی
۱۴۰۵/۰۳/۲۸
واقعا بی نظیر بود این داستان
آزاده معارفیان
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
برای پر کردن وقت و سرگرمی خوب بود
سارا محمدی
۱۴۰۵/۰۳/۲۸
خیلی خوشم اومد
‌parsa Rezvankarimi
۱۴۰۵/۰۳/۲۸
عالیه
👋 سوالی دارید؟