نقد، بررسی و نظرات کتاب آن سوی این قصه منم - شیما آجرلو
سمانه امیدیان
۱۴۰۵/۰۴/۰۲
00
واقعا از قلم روان و تصویر سازی خوب نویسنده لذت بردم. خونهی قشنگ خاله مهرو و خونهی پدری المیرا با اون کافهی روبروش خیلی برام جذاب بود جزئیاتش واقعا خوب توصیف شده بود.
