نقد، بررسی و نظرات کتاب بولشویسم از موسی تا لنین - دیتریش اکارت
Hamidmirzaie
۱۴۰۵/۰۳/۲۱
00
جالبه کتاب با نگاه انتقادی به یهودستیزی نوشته شده، آدم میخونه مخصوصا اظهارات دیز رایلی رو میبینه بندگان خدا انگار بیراهم نمیگفتن که اکثر فتنه ها زیر سر یهودیهاست و ادم نگاه میکنه در نبرد نهایی فاتحین واقعی همین طبقه سرمایه دار جهود بوده که ارزشهای جوامع غربی و شرقی رو بنفع منافع مادی خودش مهندم کرده، نه کشور دوستی مونده، نه خانواده نه اخلاق نه هنر اصیل و....
