نقد، بررسی و نظرات کتاب اعترافات یک یاکوزا - جونیچی ساگا

سعید جعفرپور
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
چون به ژاپن علاقه دارم کتاب رو خوندم... درمورد یاکوزاها اطلاعات داد. از کودکیش تا جوانی و دوره سربازی. و جنایت.. درحال حاضر در ژاپن باند های مافیایی زیادی هستند.. فقط یاکوزاها خیلی قدیمتره. الان شیوه یاکوزاها فرق کرده.. در کل کتاب بدی نبود..
نرگس گیلانی
۱۴۰۵/۰۳/۱۵
کتاب جالبی بود، اطلاعات خوبی درباره کشور ژاپن در دوران جنگ و همچنین یاکوزاها میتوان از این کتاب یاد گرفت.
حمید حمیدی
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
پولتان را حرام نکنید شاید کمی اطلاعاتتان را اضاف کند اما خواندنش هیچ لذتی ندارد.
👋 سوالی دارید؟