نقد، بررسی و نظرات کتاب زندگی ساده‌تر - آلن دوباتن

مهسا عبادی
۱۴۰۵/۰۱/۱۷
همیشه شیفته کتاب‌های آلن دوباتن بودم و هستم. اینم یه شاهکار مثل بقیه کارها بود خیلی خوب بود خیلیی. لذت بردم.
فاطمه شاهانی
۱۴۰۵/۰۳/۱۹
خوب نبود اونجوری که فک میکردم نبود
👋 سوالی دارید؟