نقد، بررسی و نظرات کتاب نه یعنی نه! - جینین ساندرز

مهشید کیانی
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
خوب بود فقط فونتش خیلی ریز بود و خیلی خلاصه نوشته شده بود من خودم به نوعی دست به قلمم و خیلی راحت داستان رو میشد پروبال داد و بعضی جملاتش رو تغییر داد که جای بحث داره من با پروبال دادن و بعضی کلمات خودم برای دخترم تعریف کردم و واقعا خوشش اومد
👋 سوالی دارید؟