جستجو در
نصب اپلیکیشن کتابراه
دستهبندی کتابها
راهنمایی و پشتیبانی کاربران
شرایط استفاده
حریم خصوصی
درباره کتابراه
تماس با ما
نشر الکترونیک و انتشار کتاب
فرصتهای شغلی
ورود / ثبت نام
اپلیکیشن کتابراه
خانه
کتاب الکترونیک
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
مجله
کتاب صوتی
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
پشتیبانی
خانه
دستهها
کتابخانه من
خانه
›
کتاب صوتی
›
داستان و رمان
›
داستان و رمان خارجی
›
عاشقانه
›
کتاب صوتی تصرف عدوانی
›
نقد، بررسی و نظرات کتاب
نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تصرف عدوانی - لنا آندرشون
لنا آندرشون
،
سعید مقدم
نشر مرکز
،
نوین کتاب گویا
دسته:
داستان و رمان عاشقانه خارجی
کتاب صوتی
4.2
127 رای
۵
۴
۳
۲
۱
پیشفرض
پیشفرض
جدیدترین
Masi akbarzade
۱۴۰۴/۱۰/۲۳
1
0
خیلی غمگین بود. از یه دختر باسواد، بعید بود انقد ناشیانه بین عقل و عشقش رفتار کنه. و اما… صدای بانو نیکراه واقعا زیباست🫶🏻
روشنک غیاثیان
۱۴۰۵/۰۱/۲۹
0
0
کتاب خوبی بود و خیلی عمیق احساسات یه زن عاشق رو نشون میداد، من خیلی دوست داشتم راوی هم کلام دلنشینی داشت
حمیده قرشی
۱۴۰۴/۱۰/۱۶
1
0
مثل باقی کتابهای عاشقانههای که عشق یک طرفه رو تصویر میکنند، بود. تجربه شنیدن صدای خانم نیکراه خوبی این کتاب بود.
شهاب حیدری اقدم
۱۴۰۴/۱۰/۱۲
1
0
خیلی قشنگ بود✨ فقط تموم که شد دوباره معرفیشو گوش کردم متوجه شدم باید دوباره و با توجه بیشتر گوش بدم🤌
اعظم عقلی
۱۴۰۴/۱۰/۰۹
1
0
کتاب خوبی بود، مخصوصا صدای دلنشین خانم نیک راه خیلی زیبا حس یک زن عاشق در دوراهی ماندن و رفتن رو انتقال میداد
آروین هدایتی
۱۴۰۴/۱۰/۰۴
1
0
کتاب زیبایی بود. دلهرههای یک رابطه عاطفی رو به زیبایی به قلم اورده و با دیدی فلسفی به اجزای زندگی پرداخته
Awmirook
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
5
1
درود و عشق ممنون بابت روایت عالیتون و صدا گزاری و موسیقی واقعا فوق العاده اس❤️
هستي H
۱۴۰۵/۰۱/۰۲
0
0
کتاب خیلی ساده تبدیل شدن ذهنیت اشتباه و نداشتن عزت نفسو به رفتارهای نابجا و غلط توصیف میکنه.
شیما مسجدی
۱۴۰۴/۱۱/۲۳
0
0
خیلی کتاب ضعیف و حوصله سر بری بود واقعا ارزش خواندن نداره روند کند و بی سر و ته
Sheida hadilo
۱۴۰۴/۱۱/۰۷
0
0
بسیار کتاب تامل برانگیزی بود و با صدای گیرا و حرفه ایی خانم نیکراه کار را بسیار بی نقص کرده بود
ماندانا ناظمی
۱۴۰۴/۱۰/۲۸
0
0
یک کتاب بسیار فلسفی و یکنواخت فقط چون خریده بودمش تا آخر گوش کردم پیشنهاد نمیکنم
کیان
۱۴۰۴/۱۰/۲۵
0
0
یک داستان متفاوت، زیبا و شنیدنی با خوانشی عالی که حتما ارزش شنیدن دارد. بسیار لذت بردم.
سهیل پوریوسفی
۱۴۰۴/۱۰/۱۸
1
0
عالی بود. نیاز داره که چند بار گوش بدین و تفکر کنین. اجرای خوب داره و موسیقی متناسب.
hamid
۱۴۰۴/۰۹/۲۱
2
2
خیلی جملات تکراری هستن و حوصله شنونده رو سر میبره در ضمن رمان تکراریه و چیز جدیدی نداره
علیرضا معصومی
۱۴۰۵/۰۲/۲۸
0
0
خیلی عالی و زیبا پش میره نه معتاد داستانش میشی نه میتونی بذاریش کنار
Hanieh Khanjari
۱۴۰۴/۱۲/۲۲
0
0
چقدر از دست اوا و هر دختری که اینجوری رفتار میکنه حرص میخورم
محبوبه داروغه
۱۴۰۴/۱۰/۲۴
0
0
سیر پیشرفت کتاب روی یک خط راست بود. خسته کننده و ملال آور. دوست نداشتم
علی محمدی
۱۴۰۴/۰۹/۱۷
1
1
کتاب قشنگیه خصوصا با صدا و خوانش زیبای خانوم نیکراه👌👌👌🌹🌹🌹
دهقانی
۱۴۰۴/۰۹/۱۷
2
0
خوب بود اما خیلی طولانی بود و اخرش احمقانه
سارا سیدی
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
0
0
دقیقا جزئیات یک رابطه بلاتکلیف رو برای شما شرح میده!
مطهره قویدل
۱۴۰۵/۰۲/۰۱
0
0
بد نبود …البته بیشتر اعصاب خردکن بود به نظرم
maryam rastegar
۱۴۰۵/۰۱/۲۴
1
0
قلبم به درد اومد از اینهمه حقیقت و زیبایی و اندوه
امیر بهاج
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
0
0
یک کتاب عالی و روانشناختی... خوانش هم عالی بود
کیمیا کسنویه
۱۴۰۴/۱۰/۲۸
0
0
کاملا سلیقه ایه یا خیلی خوشتون میاد یا حال نمیکنید
لیلا م
۱۴۰۴/۰۹/۱۸
1
0
روایت تکراری از بینهایت دختر و پسر تکراری
س
۱۴۰۵/۰۲/۲۵
0
0
خلاصه بگم. کلی هیاهو برای هیچ 👎
سارا ن
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
0
0
بد نبود. میتونست خیلی جذاب تر باشه
مریم برغمدی
۱۴۰۴/۱۲/۱۰
0
0
عالی بود پیشنهاد میکنم
زهرا کشاورزیان
۱۴۰۴/۱۰/۲۰
0
0
کتابی روان و زیبا، با گیرایی بسیار
Nader Mansoory Mansoory
۱۴۰۵/۰۲/۱۱
0
0
راوی واقعا خوب بود
Samira Jafarlo
۱۴۰۴/۱۲/۱۰
0
0
عالی پیشنهاد میکنم
Laya
۱۴۰۴/۱۱/۲۵
0
0
غم انگیز اما حقیقت
<<
1
2
👋 سوالی دارید؟