نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تصرف عدوانی - لنا آندرشون

Masi akbarzade
۱۴۰۴/۱۰/۲۳
خیلی غمگین بود. از یه دختر باسواد، بعید بود انقد ناشیانه بین عقل و عشقش رفتار کنه. و اما… صدای بانو نیکراه واقعا زیباست🫶🏻
روشنک غیاثیان
۱۴۰۵/۰۱/۲۹
کتاب خوبی بود و خیلی عمیق احساسات یه زن عاشق رو نشون میداد، من خیلی دوست داشتم راوی هم کلام دلنشینی داشت
حمیده قرشی
۱۴۰۴/۱۰/۱۶
مثل باقی کتاب‌های عاشقانه‌های که عشق یک طرفه رو تصویر می‌کنند، بود. تجربه شنیدن صدای خانم نیک‌راه خوبی این کتاب بود.
شهاب حیدری اقدم
۱۴۰۴/۱۰/۱۲
خیلی قشنگ بود✨ فقط تموم که شد دوباره معرفیشو گوش کردم متوجه شدم باید دوباره و با توجه بیشتر گوش بدم🤌
اعظم عقلی
۱۴۰۴/۱۰/۰۹
کتاب خوبی بود، مخصوصا صدای دلنشین خانم نیک راه خیلی زیبا حس یک زن عاشق در دوراهی ماندن و رفتن رو انتقال میداد
آروین هدایتی
۱۴۰۴/۱۰/۰۴
کتاب زیبایی بود. دلهره‌های یک رابطه عاطفی رو به زیبایی به قلم اورده و با دیدی فلسفی به اجزای زندگی پرداخته
Awmirook
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
درود و عشق ممنون بابت روایت عالیتون و صدا گزاری و موسیقی واقعا فوق العاده اس❤️
هستي H
۱۴۰۵/۰۱/۰۲
کتاب خیلی ساده تبدیل شدن ذهنیت اشتباه و نداشتن عزت نفسو به رفتارهای نابجا و غلط توصیف میکنه.
شیما مسجدی
۱۴۰۴/۱۱/۲۳
خیلی کتاب ضعیف و حوصله سر بری بود واقعا ارزش خواندن نداره روند کند و بی سر و ته
Sheida hadilo
۱۴۰۴/۱۱/۰۷
بسیار کتاب تامل برانگیزی بود و با صدای گیرا و حرفه ایی خانم نیکراه کار را بسیار بی نقص کرده بود
ماندانا ناظمی
۱۴۰۴/۱۰/۲۸
یک کتاب بسیار فلسفی و یکنواخت فقط چون خریده بودمش تا آخر گوش کردم پیشنهاد نمی‌کنم
کیان
۱۴۰۴/۱۰/۲۵
یک داستان متفاوت، زیبا و شنیدنی با خوانشی عالی که حتما ارزش شنیدن دارد. بسیار لذت بر‌دم.
سهیل پوریوسفی
۱۴۰۴/۱۰/۱۸
عالی بود. نیاز داره که چند بار گوش بدین و تفکر کنین. اجرای خوب داره و موسیقی متناسب.
hamid
۱۴۰۴/۰۹/۲۱
خیلی جملات تکراری هستن و حوصله شنونده رو سر می‌بره در ضمن رمان تکراریه و چیز جدیدی نداره
علیرضا معصومی
۱۴۰۵/۰۲/۲۸
خیلی عالی و زیبا پش میره نه معتاد داستانش میشی نه میتونی بذاریش کنار
Hanieh Khanjari
۱۴۰۴/۱۲/۲۲
چقدر از دست اوا و هر دختری که اینجوری رفتار میکنه حرص میخورم
محبوبه داروغه
۱۴۰۴/۱۰/۲۴
سیر پیشرفت کتاب روی یک خط راست بود. خسته کننده و ملال آور. دوست نداشتم
علی محمدی
۱۴۰۴/۰۹/۱۷
کتاب قشنگیه خصوصا با صدا و خوانش زیبای خانوم نیکراه👌👌👌🌹🌹🌹
دهقانی
۱۴۰۴/۰۹/۱۷
خوب بود اما خیلی طولانی بود و اخرش احمقانه
سارا سیدی
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
دقیقا جزئیات یک رابطه بلاتکلیف رو برای شما شرح میده!
مطهره قویدل
۱۴۰۵/۰۲/۰۱
بد نبود …البته بیشتر اعصاب خردکن بود به نظرم
maryam rastegar
۱۴۰۵/۰۱/۲۴
قلبم به درد اومد از اینهمه حقیقت و زیبایی و اندوه
امیر بهاج
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
یک کتاب عالی و روانشناختی... خوانش هم عالی بود
کیمیا کسنویه
۱۴۰۴/۱۰/۲۸
کاملا سلیقه ایه یا خیلی خوشتون میاد یا حال نمیکنید
لیلا م
۱۴۰۴/۰۹/۱۸
روایت تکراری از بینهایت دختر و پسر تکراری
س
۱۴۰۵/۰۲/۲۵
خلاصه بگم. کلی هیاهو برای هیچ 👎
سارا ن
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
بد نبود. میتونست خیلی جذاب تر باشه
مریم برغمدی
۱۴۰۴/۱۲/۱۰
عالی بود پیشنهاد می‌کنم
زهرا کشاورزیان
۱۴۰۴/۱۰/۲۰
کتابی روان و زیبا، با گیرایی بسیار
Nader Mansoory Mansoory
۱۴۰۵/۰۲/۱۱
راوی واقعا خوب بود
Samira Jafarlo
۱۴۰۴/۱۲/۱۰
عالی پیشنهاد میکنم
Laya
۱۴۰۴/۱۱/۲۵
غم انگیز اما حقیقت
<< 1 2 
👋 سوالی دارید؟