نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بر بنیادهای هستی - آرمان آرین

رضا معظمی
۱۴۰۵/۰۳/۲۹
جلد سوم عالیتر و مقداری قویتر از دو کتاب قبلی بود جدای لحظات جنگی و عاشقانه اینبار هیجان و استرس و کشش مخاطب برای شنیدن ادامه داستان بیشتر بود، مخصوصا فصل خیانت که آتش گیره این پیرمرد عجول و آریارمنه تویه باتلاق شنی گیر کردن و داستان اونجا نصفه رها میشه ومیره سراغ باقی گروه ها، کنگ دژ و دریا و قصر پریها و ماه داد و مسمغان و پایتخت و میگی آها الان نوبت یاران سیستان شد که یه دور مجدد دوباره داستان بقیه گروه ها رو میشنوی😅 و شما تشنه تر میشی تا سرنوشت باتلاق رو بفهمید.تشکر ویژه از نویسنده که دو سال برای این اثر وقت گذاشتن🌹 و همچنین راوی و صدای دلنشینش, فقط راوی عزیز دژِ سپید یک کلمه و نام یک قلعه در شاهنامه است، که اشتباه خوانده شد همچون دژ، سپید می نمود.و کتاب راه عزیز من و بقیه بی صبرانه منتظر صوتی شدن دو جلد دیگه این افسانه زیبای ایرانی هستیم.
Mahdi
۱۴۰۴/۰۶/۲۷
کتاب واقعا خوبی بود راوی عالی بود باعث شد فهم و درک یا متوجه شخصیت‌ها در داستان شوم که احساس خوبی میده به مخاطب فقط کبود صدا‌های محیطی در داستان حس شد اگر اضافه بشه عالی میشه در کل خیلی خوب بود
Soroush Fathi
۱۴۰۴/۰۵/۰۲
شگفت انگیز و عالی. هم صدای مانا و دلنشین استاد همایی فوق العاده بود و هم داستان زیبا و خیال انگیز استاد آرمان آرین. همه چیز عالی بود. زنده باد.
جاوید عباسی
۱۴۰۴/۰۵/۲۰
درود بر آقای آرین که چه زیبا خاطرات و داستان‌های باستانی رو به زیبایی به نوشته‌اند و از اساطیر به نحوی بسیار پر معنا استفاده کردن.
شبنم پهلوان
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
بی نظیر بی نظیر کاش بقیه کتابها هم کتاب گویا بشه زودتر من که خیلی منتظرم
فرزانه یوسفی یوسفی
۱۴۰۴/۱۱/۰۷
عالی بود. منتظرم باقی جلدهای این مجموعه زیبا به صورت صوتی دربیاد
لیلا عباسی
۱۴۰۵/۰۳/۱۳
کتابی بسیار زیبا بود مخاطب این کتاب همه هستن
👋 سوالی دارید؟