نظر رضا معظمی برای کتاب صوتی بر بنیادهای هستی

بر بنیادهای هستی
رضا معظمی
۱۴۰۵/۰۳/۲۹
00
جلد سوم عالیتر و مقداری قویتر از دو کتاب قبلی بود جدای لحظات جنگی و عاشقانه اینبار هیجان و استرس و کشش مخاطب برای شنیدن ادامه داستان بیشتر بود، مخصوصا فصل خیانت که آتش گیره این پیرمرد عجول و آریارمنه تویه باتلاق شنی گیر کردن و داستان اونجا نصفه رها میشه ومیره سراغ باقی گروه ها، کنگ دژ و دریا و قصر پریها و ماه داد و مسمغان و پایتخت و میگی آها الان نوبت یاران سیستان شد که یه دور مجدد دوباره داستان بقیه گروه ها رو میشنوی😅 و شما تشنه تر میشی تا سرنوشت باتلاق رو بفهمید.تشکر ویژه از نویسنده که دو سال برای این اثر وقت گذاشتن🌹 و همچنین راوی و صدای دلنشینش, فقط راوی عزیز دژِ سپید یک کلمه و نام یک قلعه در شاهنامه است، که اشتباه خوانده شد همچون دژ، سپید می نمود.و کتاب راه عزیز من و بقیه بی صبرانه منتظر صوتی شدن دو جلد دیگه این افسانه زیبای ایرانی هستیم.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.