نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی فیدو (ژنتیک جوانمردان خلاف مازوخیسم) - امید داداشی

مجیدناجی
۱۴۰۵/۰۳/۱۳
سلام و عرض ادب کتاب صوتی فیدو. داستان جالبی داره تقریبا مثل مزرعه حیوانات جورج اورول هست اما صدا گذاری و خواندن کتاب اصلا خوب نیست بعضی جاها رو باید چند بار گوش بدی تا بفهمی چی میگه..... ممنونم از عزیزان کتابراه
zahra ashrafpouri
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
خیلی تخیلی بود و با اینکه قصد داشت کنایه به واقعیت باشد اما خوب نبود
رحمان نیک ایین
۱۴۰۴/۱۲/۱۴
کتاب خوب ولی خیلی بد خوانده شده. ‌صدا گذاری خیلی آشفته و نامفهموم
👋 سوالی دارید؟