نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دروغ پنهان شوهر بیوه‌زن - فریدا مک فادن

شهرزاد🦋
۱۴۰۴/۱۱/۲۵
خیلی عالی بود 😍 در هر دقیقه باید منتظر یک اتفاق شوکه کننده باشید، خط به خط کتاب شوکه کننده و در عین حال بامزه بود... متشکرم از کتابراه💗
شادی منفرد
۱۴۰۴/۱۰/۲۸
مک فادن یکی از نویسنده‌های مورد علاقه من در ژانر معمایی روانشناختی است؛ اما در مقایسه با کتاب‌هایی همچون خدمتکار و …کتاب بسیار ضعیفی بود
Loebat Lotfi
۱۴۰۴/۰۶/۱۷
خیلی بد بی سر و ته حتی به عنوان جوک هم، خیلی بی مزه است چه برسه به یک رمان حدودا ۴ ساعت تعجب میکنم که چرا برای رمان صوتی شدن، انتخاب شده
غزال ایلخانی‌زاده
۱۴۰۴/۰۶/۰۵
من ۲ کتاب از فریدا مک فادن خونده بودم قبلا و خیلی دوست داشتم اما این واقعا سریال ترکی بود... صدا و نحوه‌ی خوانش راوی رو دوست داشتم، مرسی.
حامد اصغری
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
همیشه کتاب‌های فریدا مک فادن حاوی نوشته‌های فریبنده و جذاب با چاشنی شو و گمان ه ولی این کتاب کمی از دیگر آثارش دراماتیک تره
بانو ایرانی
۱۴۰۵/۰۱/۱۸
کتاب جذابی بود. خواننده رو به ادامه داستان ترغیب میکرد. ولی پایان دیگه ای رو انتظار داشتم. کار راوی هم خوب بود.
shazi
۱۴۰۵/۰۱/۰۵
داستان جالبی بود ولی کتابهای قبلی از فریدا مک فادن توقعم رو بالا برده و بنظرم به اندازه قبلی‌ها جذاب نبود
مریم کمالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۸
این کتاب ابدا خوب نیست. ومن درتمام مدت مطالعه‌اش لحظات بدی را تجربه نمودم واصلا ارزش وقت و مناسب خواندن نبود
مژده mozhi
۱۴۰۴/۰۹/۱۴
به نظر من کتاب ضعیفی بود از نویسنده‌ای توانا مثل فریدا مک فادن وقتی تموم شد که فکر میکردم الان داستان اوج پیگیره
mozhgan
۱۴۰۴/۰۸/۰۴
اگه به آثار مک‌فادن علاقمند باشیم از این رمان هم استقبال می‌کنیم دروغ پنهان شوهر بیوه‌زن داستان جنایی و معماییه
سارا یوسفی
۱۴۰۴/۰۷/۲۷
این کتاب برای من اغاز اعتیاد به کتاب‌های مک فا‌ن بود جذاب و سرگرم کننده باخوانش عالی ممنون از کتابراه
Tooba owlia
۱۴۰۴/۰۴/۱۰
واقعا داستان خیلی خوبی نبود! بیشتر شبیه یک ایده اولیه تخیلی بود! البته که تیم صدای داستان بسیار عالی بودند!
Somaye g
۱۴۰۴/۰۲/۱۱
در انتها خیلی جالب به پایان نرسید. هربار یکی از قل هارو به قتل میرسوند باز ادامه داشتن خیلی جالب نبود.
Sam.Gh
۱۴۰۴/۰۱/۲۶
گویندگی عالی بود. اما خود داستان اصلا شبیه سایر آثار مک فادن نیست. کوتاه و با پایانی باز است.
پریسا حسن زاده
۱۴۰۴/۰۱/۲۴
غیرقابل پیشبینی و درعین حال غیرقابل باور بود انتظار فراتری داشتم از این کتاب ولی خب..
مانا افشاری
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
من الان فصل ۱۲ هستم... نمیدونم چرا دارم ادامه میدم🤦🏻 ♀️امیدوارم روند داستان تغییر پیدا کنه🤕
شکوفه قاسمی
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
واقعا کتاب مزخرفی هست و وسطش حوصلت سر میره و ته داستان میفهمی واقعا ارزش خوندن نداشت واقعا افتضاحه
نسیم بهاری
۱۴۰۵/۰۲/۰۲
هرچند تخیلی بود ولی قصه قشنگی بود
کاش تخفیف کتابها همیشگی باشه
تهرانی
۱۴۰۴/۱۲/۲۹
خیلی کتاب جالبیه، کمدی جنایی هستش چند وقتی بود از این سبک کتابا نخونده بودم بهم خیلی چسبید
عبدالله منوچهری راد
۱۴۰۴/۰۸/۰۶
کتاب جالب و معمایی بود، کتاب‌های این نویسنده رو دوست دارم چون پایان داستان دور از انتظار
نازلی سلیمانی
۱۴۰۴/۰۵/۱۴
اگه به داستان‌های معمایی و رازآلود علاقه دارید، این کتاب کاملاً ارزش خوندن داره.
ترانه عابدینی
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
مک فاردن رمان نویس و همچنین پزشک ماهری هستند و واقعا انتظار چنین رمان ضعیفی را نداشتم
Shirin Sharifi
۱۴۰۴/۰۲/۲۴
مثل تمام کتابهای مک فادن جنایی و رازآلود، این بار کمی اغراق شده ولی بازم من لذت بردم.
زهراسادات
۱۴۰۴/۰۲/۲۴
به نظرم طنز نبود ولی جالب بود..... هر از گاهی یه قسمت از داستان را که میشنوی شوکه میشی
دیانا حکیمیان
۱۴۰۴/۰۲/۱۸
کلا سه تا چهار جمله طنز داشت (با توجه به اینکه گفته بودن کتاب طنزی هست!) در کل چیز جالبی نداشت
مریم غلام پور
۱۴۰۴/۰۱/۲۸
زیاد این کتاب فریدا مک فادن رو دوست نداشتم هیجان زیادی نداشت ولی صدای خواننده عالی بود با تشکر
Sepideh Sobhani
۱۴۰۵/۰۲/۰۴
جالب بود گرچه خوانش بسیار عالی داشت اما اصل کتاب کمی عجیب بود
Neda Tirehkar
۱۴۰۵/۰۱/۲۵
در کل داستان عالی بود و بسیار پر کشش ولی در نهایت یه کم داستان لوس تموم شد
ماندانا ناظمی
۱۴۰۴/۱۰/۲۸
به عنوان یک کتاب جنایی به شمار نمیره ولی جذابه و به عنوان یک زنگ تفریح جالبه
Farnaz
۱۴۰۴/۰۹/۰۱
اصلا خوشم‌نیومد با اینکه نویسنده مورد علاقمه ولی این کتاب به شدت بد بود
سپیده زرابادی
۱۴۰۴/۰۷/۲۲
چون بقیه اثار فریدا مک فادن رو خوندم اینو ضعیف دیدم ولی خوانش خوبه
سهیلا اکبری
۱۴۰۴/۰۶/۲۴
داستان جالب مهیج غیر قابل پیش بینی با راوی عالی حتما توصیه میکنم بشنوید.
فرناز عزیز جنتی
۱۴۰۴/۰۵/۰۱
به نظرم کناب بدی نیست برای کسایی که ژانر معمایی را برای سرگرمی انتخاب میکنن
انسیه بیگلری
۱۴۰۴/۰۴/۰۱
به نظرم نسبت به کتاب‌های دیگه این نویسنده خیلی جالب نبود
رویا محمدی
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
وای خدا اعصابم بهم ریخت چرا اینجوری تموم شد کاش ادامه داشته باشه
محبوبه سمندیجان
۱۴۰۴/۰۲/۱۱
سرگرم کننده بود وکشش لازم برای خوندن رو داشت وآخرش هم بامزه تموم شد
Bahar Azizkhani
۱۴۰۴/۰۱/۲۸
صدا گذاریش عالی بود. داستان به نسبت آثار دیگه‌ی مک فادن سطحی و کوتاه بود.
آروین هدایتی
۱۴۰۴/۰۱/۲۲
خیلی کتاب جالبی بود. پرکشش. هر لحظه منتظر یه اتفاق جدید و کشف راز بودم، اما...
بهار حافظی
۱۴۰۴/۰۱/۱۴
بامزه بود از شنیدنش خسته نشدم تا آخر و قابل پیش بینی هم نبود.
فرزانه اصغرزاده
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
کتاب خوب و سرگرم کننده ای هست ولی به نظر من کوتاه بود
زهره طلایی
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
دوست نداشتم. خیلی سطحی و شبیه فیلم‌های نت فیلیکس بود
فریماه پیرهادی
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
به نظرم ایشون باید کارگردان باشن نه نویسنده
محمدرضا شیری
۱۴۰۵/۰۱/۲۷
خوشم امد، داستان کشش داره، شخصیت پردازی خوبی هم داره
نازنین مومنی
۱۴۰۵/۰۱/۲۶
خیلی ضعیف بود‌ی جوری که باورم نمیشه مک فادن نوشته باشه …
مژده شریف
۱۴۰۵/۰۱/۱۶
تنها برای سرگرمی خوبه، کلیشه‌ای و شبیه فیلمهای خنثی...
حمید رضا
۱۴۰۴/۱۲/۲۰
بد نبود ولی سرعت اتفاقات زیاد و قابل پیش‌بینی
شیوا محمدیان
۱۴۰۴/۱۱/۲۵
ضعیف‌ترین کتابی که از مک فادن خوندم. حیف وقت
Sahar mirarab
۱۴۰۴/۱۱/۰۲
خوانش کتاب عالی بود ولی کتاب فاجعه بود😒
ناصر دهقان
۱۴۰۴/۱۰/۰۶
جالب و شنیدنی در حدی که به کسی پیشنهاد بدی گوش کنه نبود
Ashegh *
۱۴۰۴/۱۰/۰۳
خب عالی بود من که تمام مدت غرق داستان شدم
<< 1 2 3 >>
👋 سوالی دارید؟