نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چگونه آشفته نباشیم - دون هیس

نرگس رجبی
۱۴۰۴/۱۰/۰۳
کاربردی و قابل باور و دوست دارم دوباره گوش کنم
Ahmad Mirlashari
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
واقعیت‌هایی اجتماعی دنیای مدرس امروز را می‌گوید
الهام کاشی
۱۴۰۴/۰۹/۱۸
کتاب خوبی است من تا ۶۰ درصد را مطالعه داشتم
سارا مرآتی
۱۴۰۴/۰۹/۱۸
کتابی بسیار عالی در زمینه رسیدن به آرامش
محمدرضا گودرزی
۱۴۰۴/۰۹/۱۸
زیاد جالب نبود بیشتر تبلیغ آیین بودیسم است
غزاله سبحانی
۱۴۰۴/۰۹/۱۵
راه حل درمان آشفتگی می‌گه و خوبه توصیه می‌کنم
فراهانی
۱۴۰۴/۰۹/۱۳
هنوز نخوندم ولی عنوانش ترغیبم کرد گوش بدم
زینب ملکیان
۱۴۰۴/۰۹/۱۳
ممنون که رایگان کردین
Hossein
۱۴۰۴/۰۹/۱۳
بنظرم اصلا مفید نبود و نشد باهاش ارتباط بگیرم
اسی دماوند
۱۴۰۴/۰۹/۱۳
آرامش بخش و راهنمای روزمره، بازبانی نسبتا تازه
فرخ لقا ت
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
واقعیتی که همه باآن دست وپنجه نرم می‌کنند. عالی
زهرا کریمی
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
خیلی این کتابو دوست دارم ممنونم از هدیه کتابراه
روزبه ادیبی
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
کتاب خوبی است مرسی از کتابراه
مهدیه
۱۴۰۵/۰۳/۲۸
صدای گوینده رو دوست داشتم
آرش اسلام
۱۴۰۵/۰۲/۱۷
گوینده‌ها روان و عالی روایتگر هستند
مصطفی
۱۴۰۵/۰۱/۲۰
ممنون. تو این اوضاع جنگ کمکم کرد
محمدحسین بنزادگان
۱۴۰۵/۰۱/۰۲
اصلا خوب نبود
یک هم زیاده
ساناز نوروزی اصل
۱۴۰۴/۱۲/۲۱
ارزش یک بار گوش کردن رو داره
Farid Omrani
۱۴۰۴/۱۲/۱۳
بسیار روان و عالی روایت می‌شود عالی بود
سرور وارثی
۱۴۰۴/۱۲/۰۷
کتابو خوندم ولی همچنان آشفته ام.... 🦔
فاطمه زارع
۱۴۰۴/۱۱/۲۶
کتابی آموزنده و کاربردی
مهرناز نظری پور
۱۴۰۴/۱۱/۱۵
😍😍لذت و استفاده بردم، سپاس از کتابراه
Leila Ganjian
۱۴۰۴/۱۱/۰۴
بسیار عالی بود. تمام افکار بد دور میشه
شیرین دهقان
۱۴۰۴/۱۰/۲۲
عالی اموزنده خلاصه برداری می‌کردم
Hadise Jafarzadeh
۱۴۰۴/۱۰/۲۱
خیلی باب میل من نبود
مریم بهنام
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
من زیاد تمایل نداشتم به این کتاب
Navid
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
کتاب مورد علاقه من بود واقعا مفید
ماهان عسکری
۱۴۰۴/۱۰/۰۸
کتابی موثر و آرام کننده
احمد عابدی
۱۴۰۴/۱۰/۰۸
عالیه محتوای خوبی داره
حسین شفائی
۱۴۰۴/۱۰/۰۲
آشفتگی را بسیار به شیوایی توصیف میکند
رها
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
کتاب مفیدی بود استفاده کردم
سادات
۱۴۰۴/۰۹/۲۸
خیلی عالی واقعا من چند بار گوش دادم
حسین حسینی
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
کتاب خوبیه من همشو گوش نکردم
سارا مراحم
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
هنوز شروع به خواندنش نکردم
عبدالا محمدی برمه
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
خیلی عالیه ممنون از اطلاع رسانی
سعید کرباسیان
۱۴۰۴/۰۹/۲۴
کتاب مفیدی بود نوریه به مطالعه می‌کنم
محسن غلام پور خادر
۱۴۰۴/۰۹/۲۱
خیلی خوب بود من دوستش داشتم
Wahid
۱۴۰۴/۰۹/۲۱
هنوز نخودمش تشکر از کتابراه
علی ملکی
۱۴۰۴/۰۹/۲۰
دیدگاه جدید‌ی به انسان‌ها می‌دهد
مصطفی رمضانی
۱۴۰۴/۰۹/۱۹
کتاب نسبتاخوبی هست ارزش خوندن داره
HAMIDREZA ABENYOSEF
۱۴۰۴/۰۹/۱۸
عالی کامل و جامع تر از این نیست
نغمه فارسی زاده
۱۴۰۴/۰۹/۱۸
کتاب خوبی بود. روان. زیبا و گیرا.
آرزو محمدی
۱۴۰۴/۰۹/۱۷
کتاب خوبی بود لذت بردم
مریم قدرتی
۱۴۰۴/۰۹/۱۷
ارزش یکبار خواندن را دارد
محمود اکبری
۱۴۰۴/۰۹/۱۴
بدک نیست و وقت گذرانی. ولی آموزنده نیست
اصغرعباسی
۱۴۰۴/۰۹/۱۳
عالی کتاب خوبیه، خوانش کتاب هم خوب بود
محمد عمرانی
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
کائنات مرا از انرژی‌های منفی دور میکنند
Reihan
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
خوبه. امیدوارم کاری کنم تاثیر هم داشته باشه (بهش عمل کنم)
امیدذاکری
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
جالب و کاربردی بود
صغری عبداله زاده
۱۴۰۵/۰۱/۲۲
بسیارعالی و آموزنده
<< 1 2 3 4 >>
👋 سوالی دارید؟