نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چگونه آشفته نباشیم - دون هیس

معصومه آذری
۱۴۰۵/۰۲/۰۴
تا آخرش چند بار گوش دادم‌ها ولی نمی‌دونم چرا نمیتونم ارتباط بگیرم این خوراک آبجیمه،
Najmeh Booraghi Booraghi
۱۴۰۴/۱۲/۰۷
کتاب بسیار کاربردی بود و خیلی ازش یادگرفتم، ممنون از کتابراه برای معرفی کتابهای ارزشمند
سعیده وکیلی
۱۴۰۴/۱۲/۰۴
بد نیستا. ولی سخته به توصیه هاش عمل کنیم. کلا مدیتیشن کردن خوبه و ولی همین که شروعش کنیم سخته.
رعنا صمدی
۱۴۰۴/۱۱/۱۶
کتاب خوبی بود ولی نه کامل به نظرم باید ان قسمت که مناسب هر کس است از داخل ان انتخاب کرد.
...
۱۴۰۴/۱۰/۲۵
خیلی ساده و شیوا بیان کرده راه‌های برای ارامش ذهن، مدیتیشن و ارزش خود را اول دونستن.
بیتا فرخی
۱۴۰۴/۱۰/۱۶
خوب بود ولی برای افرادی که در حد خیلی سطحی میخوان یه سری چیزها رو مدیریت کنند. ولی زرد نبود.
مهدی فنائی
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
مطالب جدید دارد. در کنار کتابهای روانشناسی موفقیت خواندن این کتاب دیدگاههای جدیدی ارائه می‌کند.
ارزوگرجیان
۱۴۰۴/۱۰/۰۳
باسلام کتاب آموزنده بوده و راهکارهای دارد که در پیشرفت زندگی کمک به سزایی دارد با تشکر ازکتابراه
محمد میرزایی
۱۴۰۴/۱۰/۰۱
زحمات شما را نمی‌شود جبران کرد به همه کسانی که کتابخانه رو معرفی کردم همه راضین تشکر میکنم
نسترن علی زاده
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
از نظر من میتونه کتاب خوبی باشه و اگر بخوام طبقه بندیش کنم، در رده کتابهای متوسط قرار میدم
hadis N
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
مطالبی بود که می‌دانستیم اما خوانش کتاب و آهنگها خوب بود و انجام مدیتیشن هم آرامش بخش بود.
فاطمه بابایی
۱۴۰۴/۰۹/۱۹
ممنونم از نویسنده این کتاب. راه حل‌های مفید و مختصری و تو این کتاب ارائه داده که خیلی کاربردی هستن.
اسلام صولتی
۱۴۰۴/۰۹/۱۸
باسلام بسیار عالیست ولی برای کسانی بهتره که بتوانند همسویی با آن را در خود پیدا کنند
مهدیه قادی
۱۴۰۴/۰۹/۱۴
نکات بسیار اموزنده و‌ راحت و به جا برای حذف استرس و حفظ خونسردی و مدیتیشن به جای هرکار بیهوده👌
مهدی جوانمرد
۱۴۰۵/۰۳/۱۴
این کتاب رو به تمامی کسانی که فعالانه به دنبال ارامش هستند توصیه میکنم
نیما لشگری
۱۴۰۵/۰۲/۲۴
بسیار عالی بود. با تکنیک‌های که آموزش میده. میتونیم آشفتگی خود را کنترل کنیم.
فرید رحمتی
۱۴۰۵/۰۱/۲۱
کتاب صوتی چگونه آشفته نباشیم بدک نیست ولی خیلی نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم
محمد
۱۴۰۴/۱۱/۲۳
خوب نبود چون همه کتاب‌های صوتی انسان را به مدیتیشن توصیه میکنند
نازیار زند
۱۴۰۴/۱۰/۲۸
من همیشه آشفته و عجولم، امیدوارم بتونم با راهکارهاش زندگیمو بهتر کنم
Hanya
۱۴۰۴/۱۰/۲۸
کتاب خوبیه و راه حل‌های خوبی برای استرس و اشفته نبودن میگه که البته عملی هست
سعیده کریمی
۱۴۰۴/۱۰/۲۳
کتاب ساده و روان و کاربردی است. صدای گوینده بسیار عالی و آرامش بخش است.
Raana Mansouri
۱۴۰۴/۱۰/۱۴
خیلی کتاب عالی و کاربردی بود از مطالعه اون لذت بردم حتما دوباره مطالعه ش میکنم
Morteza Nasiri
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
در این دوران که از هر ۱۰ نفر ۹ نفر آشفته است کتاب مفیدی است.
محدثه
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
ظاهرا نکات خیلی ساده‌ای پیشنهاد می‌دهد ولی خیلی کاربردی و عالی هستند
سید رضا برات مرتضوی
۱۴۰۴/۰۹/۲۱
زیاد خوب نبود. نمونه ش رو گوش کردم اما بهترین قسمتش همون بود شاید.
مجید
۱۴۰۴/۰۹/۲۰
کتاب عمیقی نیست ولی برای شروع مدیتیشن و وذهن اگاهی مفید است
شهلا سادات حسینی
۱۴۰۴/۰۹/۱۸
کتاب خوب و آموزنده‌ای بود و راهکارهای خوبی هم برای آرامش ارائه میداد با سپاس
mojgan asadi
۱۴۰۴/۰۹/۱۸
کتاب کاربردی خوبی بیشتر به مدیتیشن پرداخته خوانش بسیار عالیه
نرگس
۱۴۰۴/۰۹/۱۸
کتاب خوبیه، خیلی روان و ساده و البته مختصر مفاهیم عمیق رو توضیح داده
Maryam
۱۴۰۴/۰۹/۱۶
این یکی از بهترین کتاب‌ها برای آرامش هست واقعا کتاب خیلی خوبی هست
مهدی شهرتی
۱۴۰۴/۰۹/۱۶
خوبه. فقط ساده وروان نیست. ولی راهکارهای خوبی در مورد مراقبه یاهمون مدیتیشن میده
جواد کریمی
۱۴۰۴/۰۹/۱۴
کتاب چگونه آشفته نباشیم برای هر شخصی خوب هستش و پیشنهاد می‌کنم
رعنا ابوالقاسم
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
کتاب مفید و ارزشمندی ست.. عنوان و متن هماهنگ هستند و گویندگی خوبی دارد
سمیرا کریمی
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
کتابی بود برای من ک خیلی عصبی میشم کمک کرد
Z.Sh
۱۴۰۵/۰۱/۲۹
کتاب معمولی‌ای بود و با بعضی از ایدئولوژی هاش موافق نیستم.
یک کتاب خور نویسنده 📚📚
۱۴۰۵/۰۱/۱۲
خیلی این کتاب عالی بود مخصوصاً مراقبه هایش
مهدی صفری
۱۴۰۴/۱۲/۱۴
عالی بود به نظرم تو شرایط سخت زندگی کمک میکنه
روح الله محمدی
۱۴۰۴/۱۲/۱۲
در لیست کتاب هام هست و هر وقت کامل خوندم ویرایش نظر می‌زنم
سمیه یادگاریان
۱۴۰۴/۱۱/۲۱
تکرار مکرراته باید کمر همت ببندی انجامش بدی
امیر حسن چیذری
۱۴۰۴/۱۱/۱۹
کتاب خوب و مفیدی بود گوینده خیلی مسلط بود
سید محمد ایمان حسینی
۱۴۰۴/۱۱/۱۷
ایول خیلی کتاب خوبی است واقعا من لذت بردم
میترا اکبری
۱۴۰۴/۱۱/۱۷
چقدر مفید و کاربردی برای روزهای سخت واقعا عالی بود
fateme badri
۱۴۰۴/۱۱/۰۳
خوب بود من حین کار کردن کتابای صوتی گوش میدم
fateme Ahmadvand
۱۴۰۴/۱۰/۳۰
سلام کریک نیس قسمت داستان به و دا رو دوست دارشتم
Amir Mhdi
۱۴۰۴/۱۰/۱۹
جات عدم اشفتگی ارام بودن و ساختن یک زندگی عالی
محمدیزدانی
۱۴۰۴/۱۰/۱۹
کتابی مثبت در آرامش جسم و روح خیلی موثر بود
Z
۱۴۰۴/۱۰/۱۶
توصیه میکنم که بتونین، واقعا عالی بود. ممنون کتابراه
Sh
۱۴۰۴/۱۰/۱۶
بعضی قسمت خاش خوب بود ولی زیاد حاشیه توضیح داده
فاطمه هوشیار
۱۴۰۴/۱۰/۱۴
از کتابهای مورد علاقه‌ی من هست دوستش داشتم
علی مهری
۱۴۰۴/۱۰/۰۴
خوبه عالی قشنگه فقط کارهای عملی رو پشت فرمون انجام ندید
<< 1 2 3 4 >>
👋 سوالی دارید؟