نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پتش خوآرگر 1: حماسه؛ سرآغاز - آرمان آرین

رضا معظمی
۱۴۰۵/۰۲/۲۷
عالی عالی، یک روایت زیبا حماسی فانتزی و متفاوت (چون این بار با یک داستان تکراری مثل سرگذشت ضحاک و هفت خان رستم و... که گاه نویسنده شاخ و برگ بهش میده گاهی صرفا به نثر روان درآورده مواجه نیستید،، و داستان جدید است) داستان پر از لحظات شاد، غم، غرور، عاشقانه، دلهره آور هست و شخصیت ها دارای نامهای ناب و کهن ایرانی هستند، شاید اولش اسمها به دلیل نا آشنا بودن برای مخاطب کمی مبهم هست ولی کم کم به گوش آشنا میاد و روال میشه، چطور اسامی ژاپنی انیمه یا کره ای کی پاپ یا بازیگران و خوانندگان ترک و اروپایی براتون عادی، اینم همون طور میشهدرضمن مخاطب اثر فقط نوجوان نیست، برای من با بیش از سی سال سن هم جذاب بوددوتا نقطه قوت نویسنده بنظرم اینه اول اینکه همه چیز گل و بلبل نیست یعنی گاهی شخصیتهای منفی پیروز میشن و گاهی شخصیتهای مثبت،،، دوم اینکه بعضی شخصیت ها هرچند خوب و محبوب باشند باز می میرند، برعکس یک مجموعه ایرانی دیگه که نویسنده هیچکس از جبهه خیر رو نمی کشت اگر هم میمردن در جلد بعدی دوباره به زندگی برمی گشتند
فرزانه یوسفی یوسفی
۱۴۰۴/۱۱/۰۲
من برای بچه هام دانلود کرده بودم که به زبان پارسی قدیمی بود بچه هام متوجه نمیشدن درنتیجه گذاشتم تو‌ی موقعیتی خودم گوش بدم.
اومدم دوباره نظر بدم. دو جلد این مجموعه رو گوش دادم واقعا لذت بردم حتما حتما گوش کنید
Mahdi
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
کتاب خیلی خوبی بود لذت بردم آقای حسین همایی خیلی خوب بود لذت بردم متن کتاب هم بسیار روان و لذت بخش بود
سید ایمان بهشید
۱۴۰۴/۰۴/۰۳
جلد اول تموم شد خیلی عجیب و جالب بود. باید مابقی جلدهارو بخونم ببینم چی میشه
Soroush Fathi
۱۴۰۴/۰۵/۰۲
عالی تر از عالی. یک مجموعه خیال انگیز و اصیل. زنده باد
علیرضا نظری
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
خیلی گنگه و واقعا وسط جمله فراموش میکنی داشته‌چی میگفته
👋 سوالی دارید؟