نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چهل سالگی - ناهید طباطبایی

Saeed Izadian
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
خیلی توصیفات خوب نبود و داستان زیاد جالب نیود.
لاله عظیم شقاقی
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
کتاب بسیار روان و آموزنده‌ای بود و خوانش عالی داشت
فریدخت منتظری
۱۴۰۵/۰۴/۰۱
پایان بهتری انتظار داشتم
سحر مرادی
۱۴۰۵/۰۱/۲۵
دوبار گوش دادم چقدر جالب بود
ناهید تنورساز
۱۴۰۴/۱۱/۲۶
هم داستان و هم صوت عالی بود
لیلی مرادی
۱۴۰۴/۱۰/۲۳
بسیار عالی بود لذت بردم
سارا علم بیگی
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
چه رمان روان و قشنگی.
Hamid farokhzadi
۱۴۰۳/۱۰/۱۰
خوانش بسیار عالی بود
m salimi
۱۴۰۳/۰۹/۱۸
فیلمش رو دیده بودم اما کتابش جذابتر بود
سمیرا میرحسن پور
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
کشش داشت بد نبود
<< 1 2 
👋 سوالی دارید؟