نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تسخیر عمارت هیل - شرلی جکسون
3.1
37 رای
شهرزاددد
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
00
حیلی متاسفم که مجبورم پایین ترین امتیاز رو بدم، کل داستان در مورد یه عمارت بود که درهاش باز و بسته میشد بعد یه دفعه یه نفر خل میشه!! بفیه اش رو نمیگم چون خودم خیلی مخالف اسپویل کناب در کامنتها هستم!!! ولی این کتاب رو باید اسپویل کنم که هیچ کسی دیگه وقت گرانبهاشو صرف یه همچین چیز بی سرو تهی نکنه!!!! باور کنید کل داستان همینه یه سری ادم دور هم جمع میشن که مثلا راز خونه رو بفهمند و فقط خونه میلرزه و دراش باز میشه و بسته میشه اینم خلاصه کتاب!!!! فقط خوانش زیبای راوی بود که باعث شد این کتاب بی سروته رو تموم کنم! ☹️
داستان فوق العاده مزخرف و بی سر و ته بود و هیچ چیز خاصی برای شنونده نداشت نه اغاز درستی داشت و نه پایان خوبی. شنونده در کل داستان نه چیزی میفهمد نه جذب میشود اصلا معلوم نشد چرا این عده دور هم جمع شدند و چکار میخواستند انجام دهند و اصلا چرا این افراد انتخاب شدند بجز لوک و دکتر. هدف از امدن زن دکتر و ارتور چه بود و اصلا ارتباط زن دکتر با ارتور چه بود به هر حال اصلا پیشنهاد به گوش دادنش نمیکنم تنها نقطقه قوتش صدای زیبای راوی بود. ممنون
کتاب خوبی هست ولی به نظر من خوانشگر کتاب به درد کتاب به درد این ژانر نمیخوره مثلاً واسه کتابهای ارنست همینگوی عالیه ولی واسه کتاب ترسناک نه اصلاً حس ترس رو به شنونده منتقل نمیکنه
ایراد دوم کتاب صدا گذاری ضعیفه هیچ موسیقی در لحظات ترسناک پخش نمیشه مثل این میمونه که موزیک رو از فیلم ترسناک حذف کنی هیچ حس و حالی از فیلم باقی نمیمونه اینجا هم متاسفانه کتاب خونده میشه ولی بدون حس حال و موزیک عملاً اصلاًحال نمیده
ایراد دوم کتاب صدا گذاری ضعیفه هیچ موسیقی در لحظات ترسناک پخش نمیشه مثل این میمونه که موزیک رو از فیلم ترسناک حذف کنی هیچ حس و حالی از فیلم باقی نمیمونه اینجا هم متاسفانه کتاب خونده میشه ولی بدون حس حال و موزیک عملاً اصلاًحال نمیده
کتاب را دوست داشتم اما اخر کتاب بی سر و ته تمام شدهیچکاه هیچ چیز مشخص نشدفکر می کردم مثل کتاب دراکولا باید کمی چاشنی ترس داشته باشد با پایانی مشخص اما در این کتاب هیچ چیز مشخص نشدوجود ماورالطبیه اثبات نشد کسی چیزی به چشم ندید عمارت خودش را به واقع نشان نداد موسیقی و راوی خیلی خوب بودند اما داستان!!!
