نظر شهرزاددد برای کتاب صوتی تسخیر عمارت هیل

تسخیر عمارت هیل
شهرزاددد
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
00
حیلی متاسفم که مجبورم پایین ترین امتیاز رو بدم، کل داستان در مورد یه عمارت بود که درهاش باز و بسته میشد بعد یه دفعه یه نفر خل میشه!! بفیه اش رو نمیگم چون خودم خیلی مخالف اسپویل کناب در کامنتها هستم!!! ولی این کتاب رو باید اسپویل کنم که هیچ کسی دیگه وقت گرانبهاشو صرف یه همچین چیز بی سرو تهی نکنه!!!! باور کنید کل داستان همینه یه سری ادم دور هم جمع میشن که مثلا راز خونه رو بفهمند و فقط خونه میلرزه و دراش باز میشه و بسته میشه اینم خلاصه کتاب!!!! فقط خوانش زیبای راوی بود که باعث شد این کتاب بی سروته رو تموم کنم! ☹️
هیچ پاسخی ثبت نشده است.