نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تقدیم به او که دوستش دارم - سمانه گلک

صدف مجلسی
۱۴۰۴/۰۲/۱۴
از شنیدنش لذت بردم 😊
مژگان ابراهیمی
۱۴۰۳/۱۰/۲۴
عالی لطیف با راوی خوش صدا واقعا لذت بردم
نگار میری
۱۴۰۳/۰۸/۱۰
خیلی عالی بود عشق یعنی همین کتاب
Ava
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
خیلی جذاب و شیرین بود
واقعا لذت بردم
لیلا م
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
من کتاب رو دوست داشتم. ممنون
میلاد دامیار
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
خیلی کش دادن سناریو شونو
N.k
۱۴۰۳/۰۴/۲۴
از خوانش کتاب راضی نبودم
حامد اصغری
۱۴۰۳/۱۱/۱۲
واقعا بی‌نظیر بود
محمد میکائیلی
۱۴۰۳/۰۶/۲۹
شنیدم و لذت بردم
<< 1 2 3 
👋 سوالی دارید؟