نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تقدیم به او که دوستش دارم - سمانه گلک

سحر ی
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
خسته کننده بود.
چطور ممکن است یک مرد از ۱۳ سالگی تا پیری منتظر عشق خود که ازدواج کرده، میماند تا با او ازدواج کند؟
فاطمه حبیبی
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
چقدر زیبا وجذاب عاشقى کردن را وحرمت عشق را نگه داشتن راومحبوب بودن راو…به آدم مى آموزد این کتاب! دوستش داشتم
غلامرضا حق شناس
۱۴۰۳/۰۶/۰۳
سلام نویسنده عالی راوی عالی چقدر خوب بود که بیش از سه ساعت براش وقت گذاشتم و از داستان حظ بردم. ممنون
Hiva
۱۴۰۳/۰۵/۳۰
خیلی لطیف بود و البته صدای گوینده بی نظیییییر، عاشق هپی‌اند پایانش شدم و بسیار هم خوشحال از این پایان جذاااب
Sepidehmardani
۱۴۰۳/۰۴/۲۰
همینکه کتاب عشقی نوشته میشه خیلی خوبه وهمینکه عشقی باشه ولی ما به نصف العیش وصف العیش زسیدیم کو ادم عاشق واقعی
Nazanin Momeni
۱۴۰۳/۰۴/۱۸
صدای روای عالی بود کتاب. اولش خیلی کلیشه‌ای بود ولی آخرش خیلی خوب تموم شد توصیه میکنم حتما بگیرید ممنون از کتابراه
سیامک بقایی
۱۴۰۳/۰۳/۲۰
نوشتاری بسیار زیبا و منسجم، و راوی بسیار خوش گفتار با لحنی جذاب و پرکشش، تابه حال اینقدر جذب داستانی نشده بودم
Yasien Farahani
۱۴۰۳/۰۳/۱۲
داستان جالبی بود حس نوستالژی در سراسر داستان وجود داشت که گویندگی خوبم در گرفتن این حس بی تاثیر نبود
هانیه سلیم زاده
۱۴۰۳/۰۲/۰۳
من نثر روان و صدای راوی را دوست داشتم. داستان دو دلداده که در سالخوردگی بهم میرسند تا سهم عشق شان را از زندگی بگیرند
حمید رفعت بخش
۱۴۰۳/۰۸/۲۲
صدای گیرا و جذاب راوی به همراه داستانی لطیف پر مفهوم و گیرا من که بسیار لذت بردم از شنیدنش
فهیمه جعفری
۱۴۰۳/۰۸/۰۷
بسیار ضعیف. گوول تعاریف رو خوردم. ولی بسیار بی محتوا و سبک. فکر میکنم نویسنده‌ی بی تجربه‌ای داشته.
sam nazem
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
اولش جذبم نکرد ولی بعد که ادامه‌اش رو‌کوش کردم عالی بود با گویش عالی راوی کتاب تصور داستان عالی بود
Zahra
۱۴۰۳/۰۴/۰۸
عاشقانه‌های کوتاه:))
بسیار زیبا (مثال با صرف یک چای کنار پنجره یا چشمان بسته و تصور شخصیت ها)
شادی عیوق
۱۴۰۳/۰۲/۲۳
بسیار کتاب زیبایی بود عاشقانه‌ای ناب...
البته صدای راوی هم بسیار دلنشین بود....
Samane
۱۴۰۴/۱۱/۰۴
خیلی دوسش داشتم روایت زیبا، متفاوت و در عین حال بامزه و شیرینی داشت
محمد رضا خوشاهی
۱۴۰۴/۰۷/۰۹
خوب نوشته شده بود. من نمی‌دونستم که نویسندگان ایرانی هم می‌تونن عالی باشن
بهناز زیورعالم
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
علی عمری به پای زمرد نشست در حالی که زمرد عمری منتظر آمدن علی بود.. ‌
y.pahlevani
۱۴۰۴/۰۳/۲۲
داستان زیباست، راوی واقعا معرکست واقعا عالی بودپیشنهاد میکنم بخریدش
Fateme rezazade
۱۴۰۳/۱۰/۱۶
خیلی خیلی قشنگ بود من را به یاد پدرم و پدر بزرگم انداخت جذاب
leila vahed
۱۴۰۳/۰۹/۲۴
داستانی عاشقانه و آرام با صدایی دلنشین که حال آدم و خوب میکنه
عاطفه مفتوحی
۱۴۰۳/۰۹/۱۹
کتابی عالی واقعا کیف کردم هم از صدا و هم از متن کتاب بسیار عالی
آرزو جمالان
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
قلم نویسنده روان و عالی گوینده عالیتر و انتخاب موزیک متن هم بسیار استادانه بود.
سحر اخوندی
۱۴۰۳/۰۶/۲۸
عالی پر از فضای عاشقانه ادم دلش میخواست با چنین مردی تو دنیای واقعی برخورد کنه
بهاره زبردست
۱۴۰۳/۰۶/۰۹
قشنگ بود کمک کرد راحت تر نویسندگی رو شروع کنم، فقط کافیه افکارمو بنویسم
تقی کیانی
۱۴۰۳/۰۳/۱۱
از شنیدن این کتاب لذت بردم، همان شب اول همه کتاب را گوش کردم.
beby landi
۱۴۰۳/۰۲/۳۱
داستان خوب و عاشقانه لحن گوینده ارام بخش هست و دلنشین درکل کتاب خوبی بود
خدیجه جاویدنیا
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
کتاب خوبی بود. داستان شیرین و روان. گوینده خوب
Nazi N
۱۴۰۴/۱۱/۰۱
بود توصیه میکنم بسیار هست دوستانم درهرسنی که هستند
عاطفه حمیدپور
۱۴۰۴/۱۰/۰۷
عالی صدای راوی قشنگ داستان با کیفیت عمیق خیلی قشنگ بود
الهه نجاتی
۱۴۰۴/۰۹/۱۵
لحظه به لحظه شو به تصویر کشیدم عالی بود بخصوص حس گوینده
Mobina
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
بسیار زیبا و دلنشین بود لذت بردم از شنیدنش
مرتضی مختاری
۱۴۰۴/۰۵/۰۱
کتاب بسیار عالی بود پیشنهاد میکنم بخونیدش
soroush zohoorsoleymany
۱۴۰۴/۰۱/۲۲
لذت بردم، هم از داستان و هم از صدای زیبای راوی ❤️
مونا بوریایی
۱۴۰۳/۱۲/۲۳
خیلی دوست داشتنی بود مخصوصا اجرای زیبای راوی عالی بود
amidolari
۱۴۰۳/۱۱/۲۸
محشر بود محشر هم داستان هم صدای راوی 👏🏼
لیلا زمانپور
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
کتاب خیلی جذابی بود واقعا از خوندنش لذت برم
شقایق شفیع پور
۱۴۰۳/۰۹/۱۱
کشش چندانی نداشت و در واقع داستانک‌ها کمی کلیشه بود.
مژگان خواجوی
۱۴۰۳/۰۸/۲۶
چقدر صدای گوینده عالی بود و این روایت زیباتر کردند❤️👌
صدیقه محمدی
۱۴۰۳/۰۸/۲۲
خیلی زیبا وجالب بود، بخصوص بیان زیبای گوینده.
زهرا مشهدی زاده
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
خیلی عاطفی بود. واقعاً چنین عشقی وجود داره؟
نوید
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
خوب بود ولی خیلی کلیشه‌ای و چهارچوبی تکراری داشت
رویا حق شناس
۱۴۰۳/۰۷/۰۵
خوب بود صدای راوی عالی بود آخرش بامزه تموم شد
سهیلا اکبری
۱۴۰۳/۰۷/۰۴
خیلی خوب بود قلم خوب راوی خوب پیشنهاد میکنم بشنوید.
نصیبه آزادی
۱۴۰۳/۰۶/۲۱
داستانش رو دوست داشتم. خوانش هم خوب بود.
زهرا شعبانزاده
۱۴۰۳/۰۴/۲۴
به نظرم فقط راوی داستان خوب بود. کل داستان اصلا خوب نبود
ع ع
۱۴۰۳/۰۲/۲۴
خیلی قشنگ بود من که کاملا محو داستان شدم عالی بود
اکبر خسروی
۱۴۰۳/۰۲/۱۹
قشنگ بود حس خوبی بهم داد
لیلا ارمی
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
دوست داشتم آموزنده است
آرزوسادات بنی جمالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۴
من خیلی دوستش داشتم حس خوبی داشت
علیرضا شوکتها
۱۴۰۴/۰۳/۰۷
کتاب جذاب و مفهوم داری بود لذت بردم
<< 1 2 3 >>
👋 سوالی دارید؟