نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کافه‌ی معنای زندگی - مت تریسی

هانیه
۱۴۰۴/۰۵/۲۲
من دوست داشتم. ایجاد تحول و آموزش‌هایی روانشناسانه در قابل داستانی دلنشین.
Hadi sadighian
۱۴۰۴/۰۵/۱۶
سلام در مجموع در مورد یافتن را خود در زندگی کتابی خلاصه و قابل قبولی هست.
شایسته تبرزینی
۱۴۰۴/۰۴/۳۰
یه کتاب انگیزشی مثل بقیه کتابها بود. خوبیش به این بود خیلی طولانی نبود.
Amir.baharan
۱۴۰۴/۰۴/۲۲
این کتاب واقعا فوق العاده است.. ارزش بارها و بارها گوش دادن رو داره.
معصومه محمدی
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
کتاب خوبی بود بہ آدم یاد میدہ بہھمہیز عمیق فکر کنہ مٹلا بہ معنی زندگی
فریده حسینی
۱۴۰۴/۰۴/۲۰
کتابی هست برای پیدا کردن خود در مسیر زندگی
بعضی نکات مورد پسند هست
س س
۱۴۰۴/۰۴/۲۰
من عاشق این کتاب هستم هر چند وقت یکبار از اول گوش میکنم تا انرژی مثبت بگیرم
مهراندخت اهقانی
۱۴۰۴/۰۴/۲۰
کتاب داستان ساده‌ای داشت اما نکات خوب و مفیدی در اون گنجانده شده بود
جمیل زارعی
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
سلام خدا قوت ممنون زحمت می‌کشید کتاب صوتی برای مخاطبین قرار می‌دهید
فهیمه محمودزاده
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
کتاب خوبی بود برای رهایی از روزهاز سخت وامبد داشتن راهای خوبی نوشته شده
میلاد
۱۴۰۴/۰۴/۱۵
داستان خوبی بود. از کتابراه ممنونم که امکان شنیدن این کتاب صوتی رو فراهم کرده.
زهرا زهراوی
۱۴۰۴/۰۴/۱۳
درس‌هایی جالب از زندگی در قالب داستان. بنظرم آخراش جذاب تر بود
ش. هاشمی
۱۴۰۳/۰۱/۰۷
به انسان یادآوری می‌کند که می‌شود جور دیگر هم به زندگی نگاه کرد
سوارانی
۱۴۰۵/۰۳/۲۸
تا اوسطش خواندم ولی نتوانست مرا جذب کند.
مهدی عزتی
۱۴۰۵/۰۱/۱۲
خوب بود ولی من چندان خوشم نیومد و بادقت گوش‌ نکردم
هدیه رنجبر
۱۴۰۵/۰۱/۰۱
کتابی عمیق با یه عالم نشان برای انتخاب دیدگاهی درست.
سیران خضری
۱۴۰۴/۱۲/۱۲
یکی از بهترین کتابهایی بود که تا حالا داشتم.
محسن نعیمی
۱۴۰۴/۰۹/۲۷
خیلی کشش عجیبی نداشت، یک داستان ساده ولی خالی از لطف نیست
ناهید اسفندانى
۱۴۰۴/۰۹/۰۹
کتاب سرگرم کننده تى نیست اما پر از نکات مفید و آموزنده است
خانم خداپرست
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
خوب بود، خیلی کم بود، آخرش متوجه نشدم چی شد
شکوفه بانو
۱۴۰۴/۰۷/۰۸
قشنگ بود، خیلی خوشم اومد، حس جالبی داشت و آموزنده بود
شهرزاد شریفی
۱۴۰۴/۰۷/۰۳
موضوع برای من تکراری هست اما صدا و لحن کتابخوان خیلی خوبه
Elmira6666
۱۴۰۴/۰۶/۱۷
کتابی بود که اگه به قبل برمی گشتم نمی‌خوندم
مبینا درخشان
۱۴۰۴/۰۶/۱۶
نکات خوبی در کتاب ذکر شده و پیشنهاد میشه که بخونید.
روح اله قربانی
۱۴۰۴/۰۶/۰۴
موضوع کتاب عالی و صداها و خواندن عالی بود.
زهرا رحمانی
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
کتاب جالبی بود، براى منى که عاشق کافه هستم خیلی جذاب بود
mojgan asadi
۱۴۰۴/۰۵/۰۹
یک داستان کوتاه حال خوب کن خیلی عالی بود
صبا باوفای حقیقی
۱۴۰۴/۰۵/۰۸
کتاب بسیار لذت بخش بود صدای دلنشین و لحن تاثیر گذاری داشت
فریده
۱۴۰۴/۰۴/۲۶
کتابی بود ذهنم رو درگیر سه سوال کرد. تلنگر خوبی بود
حدیث بهرسی
۱۴۰۴/۰۴/۱۸
کتاب واقعا عالی و صدا بسیار تاثیرگذار بود
امیرمهران پوراعظمی
۱۴۰۳/۰۲/۰۹
کتاب جذابی بود و خب تا حدودی تاثیرگذار
مریم ایران نژاد
۱۴۰۵/۰۳/۰۸
کتاب جالبی بود موضوع چش برام جدید بود
نسترن معصومی
۱۴۰۵/۰۱/۱۵
چیزی به نام خوشی دائمی وجود ندارد....
Mahboobe Momeni
۱۴۰۴/۱۰/۱۱
آموزنده در قالب داستان.
کاربر عباسیان
۱۴۰۴/۰۸/۲۸
یه کتاب برای خوشحال بودن و روش زندگی
مرتضی حسینی
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
واقعا کتاب مفیدی بود
Sara Azerakhsh
۱۴۰۴/۰۸/۲۳
زندگی رو میتونی واقعا با این کتاب بفهمی
Anita
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
خیلی جالبه دوسش داشتم
کبری زینال زاده
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
جذاب بود و انتظار داشتم ادامه دار بود
پریسا م
۱۴۰۴/۰۴/۲۲
گیرا و‌ تاثیرگذار بود
Javad hosseini
۱۴۰۴/۰۴/۲۲
بنظرکتاب خوبی میاد دارم مطالعش میکنم
عبدالا محمدی برمه
۱۴۰۴/۰۴/۱۹
خوبه و من هنوز کامل گوش ندادمش
عصمت گلسرخی
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
موسیقی چندش آوری بود نتوانستم تمام کنم
صدیقه نوبخت
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
من از شنیدنش لذت بردم
فریبا یعقوبی
۱۴۰۴/۰۴/۱۴
پیشنهاد میدم گوش کنید
رضوان
۱۴۰۴/۰۴/۱۳
تا الان که خیلی خوب بود
سحر
۱۴۰۴/۰۴/۱۲
مرسی کتابراه تو بهترینی⚘️😘😘😘👌
Azade
۱۴۰۴/۰۴/۲۰
باسلام خیلی خوب بود
<< 1 2 3 4 
👋 سوالی دارید؟