نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کافه‌ی معنای زندگی - مت تریسی

Parisa Monjezi
۱۴۰۵/۰۲/۰۵
خیلی حس خوبی داره این کتاب و یه جورایی زندگی در لحظه و آرامش داشتن و صبر کردن برای حل شدن مسائل رو گوشزد میکنه.
محمد گلزاردلیر
۱۴۰۵/۰۱/۰۱
کتاب بدی نبود ولی خوبم نبود، یک ستاره بخاطر شروع زیباش دادم و‌ی ستاره بعدی واسه تلاش عزیزان، درونمایه جالبی نداشت
زهرا اولیایی
۱۴۰۴/۱۱/۳۰
سعی کرده بود در طی داستان نکات مثبت اندیشی و خودیاری بگه ولی حتی داستان هم در حدی نبود که بشه گفت داستانه.
Raana Mansouri
۱۴۰۴/۱۰/۱۴
یک رمان عالی ولی پر از نکات عالی فلسفی بود من از شنیدن آن بسیار لذت بردم حتما دوباره مطالعه میکنم در فرصتی دیگر
نسرین سهیلی
۱۴۰۴/۰۹/۲۰
برای کسانی که آدم‌های هدفمندی هستن و برای افرادی که شاید با شنیدن این کتاب اینقدر همه چی رو به خودشون سخت نگیرن.
منیره کارور
۱۴۰۴/۰۷/۳۰
آرامش بخش هست اگر احساس بهم ریختگی می‌کنید این کتاب براتون مفید خواهد بود. عاشق ریتم ش بودم و خیلی آرام بود.
منیژه خلعت ده
۱۴۰۴/۰۷/۱۹
عالی بود با شنیدنش حس خوبی بهم میداد یاد قصه شب های خیلی سالها پیش که رادیو جایگاهی درخانه ها داشت میوفتادم🥰
نرگس فیروزی
۱۴۰۴/۰۶/۲۴
انرژی خوبی داره و حس خوبی میده ولی مثل کتاب انرژی ده زرد میمونه. من لذت بردم چون حرفهای خوبی زدن ولی خیلی قوی نبود
امیر
۱۴۰۴/۰۵/۲۹
بد نبود یه جورایی باعث دور شدن از استرس و نگرانیهای بی خود میشه واینکه برای موفق شدن لازم نیست ماسک بزنی بهتره خودت باشی
mojdeh maleki
۱۴۰۴/۰۵/۲۳
کتاب سبک و خوبیه همه مطالب رو از جاهای مختلف خوندیم و یاد گرفتیم و بلدیم اما اینجا دوباره همه ش مرور میشه
مصطفی
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
ممنون. واقعا من رو راجب مفهوم و معنای زندگی به فکر فرو برد. پیشنهاد میکنم حتما این کتاب رو مطالعه کنید
نیلوفر امجدی
۱۴۰۴/۰۵/۰۳
در کل معمولی بود به سختی تمومش کردم چون فکر میکنم حتی اگه یک جمله باشه که به دردم بخوره باید بدونمش..
فاطمه نیازی
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
موضوع کتاب جالب بود و جملات موثر و سوالات چالش برانگیز داشت. یه جورایی میشه گفت یه داستان در مورد علم کوچینگ هست
راضیه عارف
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
صرفا خوانش خوبی داشت ولی به نظر من بی سر و ته و زیادی کوتاه بود... اپیزود‌های یک دقیقه‌ای دیگه چیه آخه!؟
Amir
۱۴۰۴/۰۴/۱۵
کتابی خوب و گیرا کتابی برای اینکه بتوانیم معنای زندگی را بهتر بفهمیم سیر داستانی خوبی داشت و ازش لذت بردم
بابک جان
۱۴۰۴/۰۴/۱۳
سلام و درود به دوستان عزیزم به کتابراه عزیزم متن بسیار عالی راوی عالی با سپاس فراوان
نسرین ملکی
۱۴۰۴/۰۴/۱۳
عالیه من ازکتابراه کتابهای صوتیزیادی دارم که هنگام کار در خونه استفاده وگوشمیدم ممنونم رایگانم میزارید
شهرزاد ابن النصير
۱۴۰۴/۰۴/۱۲
من هنوز کتابو گوش ندادم اما میخواستم تشکر کنم از کتابراه بابت هدیه‌ی ارزشمندشون🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼
Mona abad
۱۴۰۳/۰۵/۲۸
گاهی مفاهیم ساده زندگی را از یاد می‌بریم! چنین آثاری می‌تواند دوباره برخی مطالب ساده را تکرار کند.
سحر کاظمی
۱۴۰۵/۰۳/۰۸
بهترین کتاب و لذت بخش ترین کتابی که تا حالا راجب این حرفها خوندم دانلود کنید لذت ببرید
نادری
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
خوب بود. روایت دلنشینی داشت. طوری که حس میکنی خودت اونجا هستی و اتفاقات رو میبینی.
Masi
۱۴۰۴/۱۲/۲۴
لحن گوینده و محتوای کتاب شاید در حد خوب بود، ولی گوش دادن بهش بسیار لذت‌بخش بود.
Michikatsu
۱۴۰۴/۰۸/۲۲
اولین بار بود کتاب صوتی گوش می‌دادم و تجربه جالبی بود و این کتاب هم کتاب جذاب و قشنگی بود
O
۱۴۰۴/۰۶/۰۶
کتاب کوتاه و خوبی بود صدای گوینده خوب بود مسائلی که بررسی شده بود جدید و کاربردی بودن
Sam.Gh
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
کتاب خودشناسی و بازنگری به زندگی. برای اونایی که دنبال یه تغییر و شروع تازه هستند. خوب بود. ممنون
جابر
۱۴۰۴/۰۵/۰۸
کتابی خوب در رابطه با کسانی که راه خودشونو تو زندگی پیدانکردند
و از این شاخه به اون شاخه میپرن
س س
۱۴۰۴/۰۵/۰۵
کتاب یار مهربان
خواندن کتاب علاوه بر افزایش دایره واژگان، می‌تونه آموزنده هم باشه
زهرا محمد پور
۱۴۰۴/۰۵/۰۱
واقعا کتاب بی نظیری بود و از شنیدن‌اش خیلی لذت بردم
در کل خیلی فوق‌العاده بود 🥰🥰🌸🌸🌸✨️✨️✨️
Sima
۱۴۰۴/۰۴/۳۱
برای اونایی که مراحل اولیه راه معنوی هستن خیلی خوبه بصورت داستان گفته شده. عالیه
منوچهر ازادی
۱۴۰۴/۰۴/۲۴
خیلی خوبه اما رویا پردازانه شاید باشه تو این جامعه امروزی که کسی انقدر بدرد مردم فکر کنه
Laleh Ehsani
۱۴۰۴/۰۴/۱۹
در عین سادگى خیلى زیبا زندگى کردن را یاداورى مى کند. کتاب روانشناسى در غالب داستان هست.
آیدا :)
۱۴۰۴/۰۴/۱۹
به افراد مبتدی که به تازگی شروع کردن به مطالعه درباره‌ی معنا زندگی پیشنهاد میکنم
Alireza Anvari
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
کتابی کوتاه و شنیدنی ک به پیدا کردن مسیر زندگی و یافتن دیدگاهی دوباره از خود کمک میکند
مهتاب اطاقی
۱۴۰۴/۰۴/۱۵
کتاب متوسطیه، من موفع آشپزی کتاب گوش میدم و برای استفاده درست از وقت، پیشنهاد بدی نیست
بیتا حیدریان
۱۴۰۴/۰۴/۱۲
بسیار جالب بود نکات کلیدی رو خیلی جذاب درقالب داستان بیان کرده که می‌تونه اثرگذارتر باشه
رها
۱۴۰۴/۰۴/۱۲
برای منی که تازه به آیت ژانر علاقه مند شدم کتاب جذاب و گیرایی بود ممنون از کتابراه
دکتر فاطمی‌نسب
۱۴۰۵/۰۲/۰۴
وای وای این کتاب را چند بار خواندم و گوش کردم. عالی عالی عالی
فریتزی
۱۴۰۵/۰۱/۲۲
کتاب خوبیه برای زمانی که احساس پوچی و گمگشتگی میکنی میتونه مفید باشه
پریسا ترلک
۱۴۰۵/۰۱/۲۰
خیلی خوب بود تاکید کتاب بر اینه از خودمون سوال کنیم ما واقعا چی میخوایم
نگار پاک
۱۴۰۵/۰۱/۱۳
پرسش‌های اساسی مطرح کرد ولی فکر می‌کنم از همه اونها سرسری گذشت
Vahideh Sh
۱۴۰۴/۱۲/۱۵
بیشتر راجع به انتخاب مسیری از زندگی هست مفید و مورد توصیه 👌🏻
مارال قاسمى
۱۴۰۴/۱۱/۰۸
اصلا دوسش نداشتم. خیلی مبتدی بود. صدای راوی شبیه مهران مدیری بود.
غزل سینجلی
۱۴۰۴/۱۱/۰۴
خیلی برام جالب نبود به نظرم مخاطب خاص خودش رو میخواد... دستتون سلامت
Amir Mhdi
۱۴۰۴/۱۰/۱۹
کافه‌ای پر از معنای زندگی کافه‌ای برای لحظه‌ای نشستن و عمیق فکر کردن
Ana afshar
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
این کتاب رو واقعا دوست داشتم ارزش یکبار خوندن رو داره. عاشق صدای خوانشش بودم
دنیا حمیدی
۱۴۰۴/۰۸/۱۲
این کتاب برای من خیلی مفید نبود و بیشتر انگیزشی هست. اما خوندنش رو توصیه میکنم
نگار باقری
۱۴۰۴/۰۸/۱۰
آموزنده و جالب بود و انسان رو وادار به فکر کردن میکرد که واقعا کجای زندگی هستیم
طباطبایی
۱۴۰۴/۰۷/۲۸
بیشتر به کتابهای موفقیتی شبیه است تا فلسفی. خوانش کتاب عالی است.
هلیا ایلیا
۱۴۰۴/۰۷/۰۹
کتاب خوبیه درکل آدم رو به تفکر در مورد خودش وزندگیش وادار می‌کنه
Sam M
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
دوبار گوش کردم به این کتاب چون حس کردم نکته زیاد داره
ساده و مفید بود
<< 1 2 3 4 >>
👋 سوالی دارید؟