نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سین سوگ، عین عشق - غزاله صدر
4.6
30 رای
Hossnie Mohammadi
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
00
کتاب خیلی خوبی بود، واقعا خوندنش رو توصیه میکنم برای کسایی که عزیزی از دست دادن. خیلی تشکر از سوگل عزیز و غزاله عزیز. من مادرم رو دو سال پیش به خاطر سرطان از دست دادم و با خوندن این کتاب به این رسیدم که خیلی از فکرهایی که قبل خوندن کتاب داشتم که باعث عذاب وجدانم میشد خیلی عادی و نرمال هستند. راهنماییهای بسیار خوبی هم برای عزاداران میکنه و هم برای کسایی که یکی از نزدیکاشون عزیزی از دست دادن.
من برای پذیرش بهتر شرایط و احساس غمم این کتاب رو مطالعه کردم، در این جامعه ک در تلاش هست شمارو از احساسات واقعیتون دور کنه خوندن این کتاب مفید هست و البته کتاب عیبی نداره اگه حالت خوب نیست از نظر محتوا بسیار قوی تر هست ولی این هم خوبه چون کتاب های راجب احساس غم و اندوه که تشریح کنه خیلی کمه
