نظر Hossnie Mohammadi برای کتاب صوتی سین سوگ، عین عشق

سین سوگ، عین عشق
Hossnie Mohammadi
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
00
کتاب خیلی خوبی بود، واقعا خوندنش رو توصیه میکنم برای کسایی که عزیزی از دست دادن. خیلی تشکر از سوگل عزیز و غزاله عزیز. من مادرم رو دو سال پیش به خاطر سرطان از دست دادم و با خوندن این کتاب به این رسیدم که خیلی از فکرهایی که قبل خوندن کتاب داشتم که باعث عذاب وجدانم میشد خیلی عادی و نرمال هستند. راهنماییهای بسیار خوبی هم برای عزاداران میکنه و هم برای کسایی که یکی از نزدیکاشون عزیزی از دست دادن.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.