نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قارقارک‌ها وارد می‌شوند - فاطمه سادات حسینی

آیدا محمدی
۱۴۰۳/۰۸/۲۴
داستانش خیلی قشنگ بود‌ی تیکه‌ای از داشتان رستم
فهیمه حیدری
۱۴۰۳/۰۷/۲۷
قار قار که ها شبیه گوشی‌های دست خودمان هسستن
شهرام جوادی
۱۴۰۳/۰۶/۱۳
عالی بود خیلی اموزنده منظور از قارقارک گوشی بود
اذانی
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
برای پسرم دانلودش کردم خیلی خوشش اومد و تا آخر گوش کرد
Amirali
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
کتابی هست که من همیشه خوشم می‌آید عالی بود
پروین قاسمی
۱۴۰۳/۰۵/۳۰
خیلی خیلی خوب بود علاوه بر پسرم من هم دوست داشتم
Maedeh soltaninasab
۱۴۰۳/۰۵/۲۵
قشنگ و آموزنده بود👌 با تشکر از شما
لیلا فرزانه
۱۴۰۳/۰۵/۲۳
من و اگاه دوست داشتم
بی بی فاطمه هلاکو
۱۴۰۳/۰۵/۱۲
‌ داستانی بسیار زیبا و آموزنده بود متشکرم
سلناتفی پور
۱۴۰۳/۰۵/۰۱
کتابی است که بچه ها‌دوست دارند و میپسندند
آریک عطایی
۱۴۰۳/۰۴/۱۱
کتاب خوبی برای کودکان است
لیلا شالیاری
۱۴۰۳/۰۴/۰۱
اصطلاح قارقارک برای گوشی جالب بود
مریم اله نظری
۱۴۰۳/۰۳/۱۶
خوب بودو مفید برای کودکان
Husna
۱۴۰۳/۰۳/۰۵
کتاب مفید و عالی بود
آنیسا
۱۴۰۳/۰۲/۱۸
خوب بود من خیلی دوست نداشتم برای یکبار گوش دادن خوبه
سید مهراد ماجدی
۱۴۰۵/۰۱/۲۸
باز نمی‌شد ولگرد نمی‌خورد
کاظمی
۱۴۰۵/۰۱/۰۵
سرگرم کننده بودو ارزش داشت
حسام دانشور
۱۴۰۴/۱۰/۳۰
بدک نیست اجرا خوبه ولی داستان ضعیفه
علی اخوان
۱۴۰۴/۰۷/۲۸
برای کودکان زیر هشت سال عالیست
Homer adib
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
عالی بود برای بچه‌ها توصیه میشه
مریم جعفری
۱۴۰۴/۰۴/۰۳
کتاب‌های صوتی خیلی خوبن اینم خوب بود
رومینا زال زاده
۱۴۰۴/۰۴/۰۲
من زیاد خوشم نیومد و پیشنهاد نمیکنم
امیرحسین
۱۴۰۴/۰۳/۳۱
حتما گوش بدید و لذت ببرید
امیرمحمد خاتمی
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
خیلی خوشم اومد آموزنده بود
ناصر حسینلو
۱۴۰۴/۰۲/۳۰
فعلا وقت نکردم گوش بدم
مرضیه
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
نسبتا مفید بود سپاسگزارم
حسین پوربافرانی
۱۴۰۴/۰۲/۱۱
اگر امید دادی خودت هم می‌رسی.
Sahar niki
۱۴۰۴/۰۱/۱۲
عالی بود خیلی ممنون بابت کتابهای خوبتون
زینب روسم نژاد
۱۴۰۴/۰۱/۱۱
برای قبل خواب بچه‌ها خوب بود
hamideh Tayebi
۱۴۰۴/۰۱/۰۴
بزودی میخوام گوشش کنم
Reyhane Mzn
۱۴۰۳/۱۲/۲۶
بعضی از کتاب‌ها کوتاه نوشته میشن
آرشیدا اعتدادی
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
بد نیست برای بچه هاست
ام البنین شاهرودی
۱۴۰۳/۱۲/۱۱
کتابی خوب وقابل تعمیم در ذهن کودکان است
معصومه زارع
۱۴۰۳/۱۱/۱۱
برای بچه‌ها جالب بود
علیرضا پوررجب
۱۴۰۳/۱۱/۰۵
جالب بود خیلی خوب بود
زری حسین زاده
۱۴۰۳/۱۰/۲۱
پرمحتوابود دوست داشتیم
مسیح سیفی
۱۴۰۳/۱۰/۱۷
برای کودکان خیلی خوبه
Mahnaz teimoury
۱۴۰۳/۱۰/۰۵
کتاب خوبیه برای بچه‌ها آموزنده هم هست
امیرحسین
۱۴۰۳/۰۹/۲۷
خیلی خوب بود من ازش راضی لود
Rahimy
۱۴۰۳/۰۹/۱۴
خوبه بد نیست 😐ولی روبه عالیه
.....
۱۴۰۳/۰۸/۲۹
خوب بود از شنیدنش لذت بردم
فرشته خسروس
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
کتاب خوبی درباره دنیای امروزی بود.
Parsa
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
این کتاب خیلی خوب است
Niloofar Hojmaghoni 🍓
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
دوست نداشتم خیلی قشنگ نبود و بچه‌ی من جذبش نشد
سارا معراجیان
۱۴۰۳/۰۶/۱۴
سرگرم کنندس پیشنهاد میکنم
Mahi salavati
۱۴۰۳/۰۶/۰۶
آفرین جالب و متفاوت بود
فرهان موید
۱۴۰۳/۰۵/۲۲
پسر شش ساله من دوست نداشت
محمد میرزامحمدی
۱۴۰۳/۰۵/۰۳
جالب بود هم نوع کفتار هم چکیده داستان
Parvin.b1371 Baygi
۱۴۰۳/۰۵/۰۱
خوب بود برا آشنایی با داستان ایران زمین
حانیه و حلما
۱۴۰۳/۰۴/۲۲
شگفت انگیز بودبرای سن من هم عالی بود
<< 1 2 3 4 >>
👋 سوالی دارید؟