نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قارقارک‌ها وارد می‌شوند - فاطمه سادات حسینی

Zahra Karimy
۱۴۰۴/۰۵/۲۷
در کل دستکاری داستان‌های اصیل رو نمیپسندم و این رو تحریف میدونم بخصوص برای بچه ها
ساحل ابوالحسنی
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
با سلام
من این کتاب رو برای دخترکم گرفتم، این کتابها خیلی میتونند آموزنده باشند برای بچه‌ها
elahh
۱۴۰۴/۰۴/۲۲
کتاب بسیار خوبه از کتابراه ممنونم که این کتاب‌ها رو رایگان و صوتی در اختیار ما گذاشته
فاطمه رفیعی
۱۴۰۴/۰۳/۲۲
یک کتاب بسیار عالی و آموزنده بود و من خودم ده ساله‌ام و از شنیدن آن لذت بردم♥️♥️🌹🌹🌹😍😍😍
ملیحه احمدیان
۱۴۰۴/۰۱/۱۵
عالی بود چقدر خوب مشکل عصر ما را در قالب حکایت رستم و سهراب بیان کرده بود
محال
۱۴۰۳/۱۲/۲۸
بنظرم این برای بچه‌ها کتاب مناسبی تا از فضای مجازی و.. فاصله بگیرند
سوسن خدادادی
۱۴۰۳/۱۱/۱۷
خیلی جذاب بود هم برای خودم و هم برای بچه هایم امیدوارم شماهم لذت ببرید
آرزو توانا
۱۴۰۳/۱۱/۰۱
کتاب خوبی برای بچه‌های ۹ساله یا کمتر است بچه‌ها به کتاب‌های صوتی علاقه دارن
شکوه
۱۴۰۳/۰۹/۲۷
کتاب در مورد رستم و سهراب بود در کل سرگرم کننده بود من که دوستش داشتم
ریحانه حسینی
۱۴۰۳/۰۵/۲۲
داستان خوبی بودی به همه پیش نهاد میکنم که این کتاب را بخوانند
Asi وزیری
۱۴۰۳/۰۵/۱۰
کتاب بسیار عالی بچه‌ها را آموزش میده که چجوری اخبار جعلی را کنار بگذارند
فرزانه نان پز
۱۴۰۳/۰۴/۰۹
قصه سعی کرده داستان اصیل ایرانی را با مباحث روز پیوند بزند، اما نتوانسته دلچسب این کار را انجام بدهد.
معصومه خوشخو
۱۴۰۳/۰۴/۰۳
خوشحالم سر راهم قرار گرفت وروزی ذهنم شد. و روزمرگی من را پُر میکنه.
یکتا
۱۴۰۳/۰۲/۲۵
این کتاب بسیار مفیدی بود و من الان نسبت به شاهنامه حس بهتری دارم
فریبا
۱۴۰۳/۰۱/۲۰
بسیار عالی بود، در بطن شخصیت‌ها و قصه‌های شاهنامه به زیبایی مسئله‌ای از دنیای امروز بیان شده. خیلی خوب بود
سایه سپیدی
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
رطب خورده کی منع رطب کند، حالا خوبه دارید برای همین قارقارک‌ها برنامه میسازید و صداتون رو به گوش دیگران میرسونید....
مانلی سبزی پور
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
باسلام، این داستان با صدایی بسیار دلنشین همراه بود متشکرم از شما
آریا و آوش دادخواه
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
رستم دستان🤩😇سهراب😐
امیر وکیلی دادخواه
۱۴۰۵/۰۱/۱۷
کتاب جالبی بود و میشه گفت که یکی از رازهای خلقت را برای بچه‌ها بازگو می‌کند
fatemeh
۱۴۰۴/۰۹/۰۷
این کتاب از نظر من عالی بود چون هم درس می‌داد و هم داستان شاهنامه بود
Alihossein Borzooei
۱۴۰۴/۰۳/۲۹
جالب بود، کلا مورد نظر فرزند بود و خود را نیز جذب خود گردانید
السا فخر عطایی
۱۴۰۴/۰۳/۱۸
عالیه چون تازه من این اپلیکیشن رو نصب کردم پیشنهاد میدم این رو نگاه کنین
سمانه نوری
۱۴۰۳/۰۸/۲۲
کتاب خیلی آموزندهای بود بیان دلنشینی داشت و بسیار توصیه میکنم
فاطمه آشتیانی
۱۴۰۳/۰۵/۰۹
پسرم این کتاب رو خیلی دوست داشت. ممنون از کتابراه
دریا پرنیان
۱۴۰۳/۰۵/۰۷
خوب بود، یعنی عالی بود ولی برای بچه‌ها بهتر است. 💙🌱🍇
noora zowghi
۱۴۰۳/۰۵/۰۶
خوب بود ولی اینکه از شخصیتای کتاب شاهنامه استفاده کرد خوشم نیومد
مهسین طباطبایی
۱۴۰۳/۰۵/۰۶
کتاب خوبی بود پسرم قبل از خواب گوش میده ودوست داره بعد میخوابه
نفس احمدی
۱۴۰۳/۰۴/۲۱
به نظر من که خیلی خیلی خوب و عالی بود من وقتی که گوش دادم خیلی خوشم اومد
R Mp
۱۴۰۳/۰۴/۱۹
خوب بود کاش داستان صوتی بیشتری برای بچه‌ها بذارن
سارا بالابک لو
۱۴۰۳/۰۳/۲۶
خیلی خوب بود
لطفا مجموعه داستان‌های ماچالو رو بیشتر کنید.
پارمیدا جزمرادی
۱۴۰۳/۰۲/۲۹
جالب بود من دوست داشتم
Saleh Siamaki
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
خوب بود. در قالب داستان رستم و سهراب مشکلات گسترش‌ فضای مجازی را بیان میکنه
Kamfat
۱۴۰۳/۰۱/۱۸
میتونست با در نظر گرفتن جامعه هدف جذابتر باشه
شهلا
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
کاشکی کتابراه هم اشتراک کتابخانه داشت که نخوایم همی کتابهارو بخریم
احسان 🙂
۱۴۰۳/۰۱/۰۶
سلام کتاب صوتی قارقارک ها وارد می شوندعالیه داستانش من که خیلی دوست داشتم
فاطمه حسنا شاهمرادی
۱۴۰۲/۱۲/۲۶
بسیار جذاب و آموزنده بود. صدا گذاری و موسیقی بسیار زیبا بود.
آرزو پیشگاهی
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
کتاب جالبی بود تغییرات این داستان را زیباترش کرد
Fatemeh Rasouli
۱۴۰۵/۰۲/۱۸
کتاب صوتی و داستانی خوبی برای بچه ها بود
مهدیه عرب
۱۴۰۴/۱۲/۲۱
پسرم خیلی کیف کرد از شنیدنش. جالب و آموزنده با اجرایی خوب
وحید جلوخانی نیارکی
۱۴۰۴/۱۱/۰۸
عالی و خلاقانه بود برای نسل نو اندیش بسیار کاربردی
شروین بذرافشان
۱۴۰۴/۱۰/۱۳
از این که موبایل و به قارقارک تبدیل کردی بودی جالب زیبا بود
محمد رضا محمدی
۱۴۰۴/۰۸/۰۷
برای دختر کوچولوم انتخاب خوبی بود میشه استفاده کرد
ریحانه
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
عالی بود، برای بچه‌های بالای شیش سال ولی بیشتر توصیه میکنم
اتنا ترابی
۱۴۰۴/۰۴/۱۸
خوب بود ولی بخاطر گوینده خوب 5 ستاره میدم
نگار
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
کتاب خوبی است بخوانید و لذت ببرید.
کتاب جالبی است.
زهرا یوسفی
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
خیلی عالیه داستانی از شخصیت‌های شاهنامه است
چیمن درویشی
۱۴۰۳/۱۱/۱۴
کتاب خوبی است برای بچه‌ها ممنون از کتابراه
سمیه محمدی
۱۴۰۳/۱۰/۲۹
خیلی خوب بود دیگه نیازی نیست من براش قصه بگم
پارمیدا فعله گری
۱۴۰۳/۱۰/۲۱
هیچی‌اش به اون یکی ربط نداشت اصلا قارقارک‌ها چی بودن؟
ماریا
۱۴۰۳/۰۹/۰۹
خیلی جالب بود با همه داستان که شنیده بودم متفاوت بود
<< 1 2 3 4 >>
👋 سوالی دارید؟