نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی گوسفند سیاه - برنت منزوار

وهیشتا کاویانی
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
درود، این کتاب راهنمای بسیار خوبی برای داشتن زندگی هدفمند هست. کمک می‌کنه ارزش‌های خود را بیابیم و برا اساس آن‌ها میسر‌های درست را در زندگی خود پیدا کنیم و به اهدافمان برسیم.
سارا اکبریان
۱۴۰۳/۰۱/۲۴
کتاب خوب و کوتاهی بود ولی من نتونستم ارتباط برقرار کنم و علی رغم اینکه بعضی قسمت هاش رو چند بار گوش کردم چیز کاربردی دستگیرم نشد. در کل کتاب‌های بهتری در این زمینه وجود داره‌.
Marjan Tehrani
۱۴۰۳/۰۱/۱۵
کتاب راهنمایی جامع برای شناخت رزش‌های وجودی هر شخص و باورها و خط قرمزهایی که و را از دیگران متمایز می‌کند است تا به آن‌ها مسیر پیشرفت خود را هموار ساز پیشنهاد می‌کنم بخونیدش
نسرین نجی
۱۴۰۳/۰۱/۱۵
به نظرم کتاب خوبی هست و میشه بهش به چشم یه کتاب انگیزشی نگاه کرد و هر کسی این کتاب رو بخونه نکاتی رو در مورد خودش پیدا میکنه که باید در موردش فکر کنه و انجام بده
Sepideh Sohrabi
۱۴۰۳/۰۱/۱۴
ارزش های زندگی رو پر رنگ تر کرده و ارتباط و تصمیم گیری با استفاده از این ارزشها رو اموزش میده، صدا گذازی خوبه و مفهوم خواننده شده یه کتاب خودیاریه پیشنهاد میکنم
ماریا متین
۱۴۰۳/۰۱/۱۳
اول خودت رو بشناس تا بتونی به بهترین شخصیت از خودت و زندگیت تبدیل بشی و چه‌چیزی بهتر ازین میتونه حال یک انسان رو عالی کنه، شنیدن این دست کتابها برای پیدا کردن مسیر کمک بزرگیه
فاطمه
۱۴۰۳/۰۱/۱۳
نکته اساسی کتاب این بود: تصمیم گیری براساس ۳اصل هست۱. تعیین ارزشهای اصلی ۲. در نظرگرفتن تمام حقایق ۳تبعیت از احساسات در اون لحظه. و باید بین ۱و۲ تعادل ایجاد کنیم
M.S.N
۱۴۰۳/۰۱/۱۳
کتاب خیلی عالی ای بود. کمتر کتابی پیدا میشه که نویسنده اینطور خلاقانه و با اصطلاحاتی مثل (گوسفند سیاه) در مورد مسائل روانشناسی صحبت کنه. صدای گوینده هم خیلی خوب بود.
معصومه اکرمی
۱۴۰۳/۰۱/۱۲
به نظرم برای جوانتر‌ها کتاب خیلی خوبیه ولی خودم هرچه فکر کردم در وجودم گوسفند سیاهی ندیدم شاید با گذر زمان گوسفند سیاه من مرده باشه اما باز هم از گوش دادن به این کتاب لذت بردم
Tahira
۱۴۰۳/۰۱/۱۲
گوسفند سیاه همان خود درون و ذات پاک و منحصر به فرد تک تک انسانهاست که در دیگری وجود ندارد و ارزشهای یک شخص میباشد که سبب تمایز افراد از همدیگر میشود و این ارزشها باید تقویت شود.
Pani malak
۱۴۰۳/۰۱/۱۱
یک کتاب روانشناسی که شما را برای بهتر شدن خالص شدن و منحصر به فرد شدن راهنمایئ میکند کتاب زیبایی برای پیدا کردن و باور کردن و خودشناسی است و پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنید
قیصری
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
نگرشی نو در باره تفاوت‌های که واقعا نادیده گرفته میشن یا موجب سرکوبی افراد هستند. اما میتونن موفق و کاشنیدن این کتاب با گویندگی واقعا واقعا واقعا بی نظیرش به همه پیشنهاد میشه
مریم باقری
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
بسیار عالی
اینکه انسان بتونه خودش و ارزش هاش رو بشناسه عالیست و با مطالعه این کتاب می‌توان خود و باپرها و ارزش‌های خودمون رو بشتاسیم و برای اینده و هدف‌های مدنظر تصمیم گرفت.
mohammad amin
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
گوسفند سیاه به افرادی اشاره دارد که میخواهند متفاوت باشند و فرق کنند. بنظرم کتاب جالبی بود و خواندن ان پیشنهاد میشود. ترجمه خوبی هم داشت تشکرو مقدمه با فصول کتاب هماهنگ بود
ارجمند هدایتی
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اینکه دیگران روی من تاثیر بسزایی دارند معظل اصلی زندگی من بود که متوجه شدم دقیقا من هم اینطور هستم و از طریق این کتاب راه حلی برای زندگی من باز شد تا این مهارت را یاد بگیرم
عباس باوندی
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
با مطالعه این کتاب با شناخت ارزش‌های شخصی خود میتوانید تصمیم خوب بگیرید و با توجه به ارزشهای خوب هدف گذاری کنید. مطالعه این کتاب برای متحول شدن و تغیر مثبت در شخصیت عالیه
فاطمه مهربانی
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
کتاب جالبی بود. خلاصه کتاب میگه باید مشکلات و موارد را از دید دیگه‌ای نگاه کنیم شاید راه حل بسیار ساده باشه اما به شرط این که نوع نگاهمون رو اصلاح کنیم. ممنونم از شما
سعیده علی نیا
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
درود
کتابی انگیزه بخش، ساده و روان همراه با ترجمه‌ی خوب
به ویژه گوینده بسیار عالی
من چندین بار این کتاب را گوش دادم و هربار نکات بیشتری را یاد گرفتم
مجتبی یگانه
۱۴۰۲/۱۰/۰۶
کتاب صوتی گوسفند سیاه از برنت منزوار بسیار کتاب خوب و عالی و راوی آقای صادقی خیلی خوب و جذاب بود من که لذت بردم و انرژی زیادی گرفتم از این کتاب
اذرخش جاویدان
۱۴۰۲/۱۰/۰۳
کتاب بسیار عالی با صدای گوینده بشدت جذاب صوتی کتاب خیلی بهتر از نسخه چاپی قابل درک به نظر من خیلی کتاب جامع در مورد مفاهیم اولیه خودشناسی و کسب اعتماد به نفس.
محمد سپهری
۱۴۰۲/۰۹/۲۳
بسیار کتاب عالی و آموزنده‌ای هست در زمینه خود شناسی و صدای گوینده بسیار دلپذیر و آرامش بخشه
Roya vahedi
۱۴۰۵/۰۲/۱۷
کتاب خوبی بود اما این بیشتر صدای گوینده بود که من رو تا انتهای کتاب کشید و دوست داشتم بشنوم موضوع به طور کلی جالبه فقط یه کوچولو تکراری میشه
sina javanmard
۱۴۰۴/۰۶/۲۴
صدای گوینده خیلی خوب و دلنشینه و این کتاب میتونه افکار شما رو کلا زیرو کنه زندگیتون رو متحول کنه من برای دوستداران کتاب این کتاب مفید رو پیشنهاد میکنم
جلال مرتضویان
۱۴۰۴/۰۶/۰۶
صدای راوی عالیه. من ۳۴ ساله هستم. این کتاب باعث شد که راحت تر بین ارزش ها و اهداف ارتباط برقرار کنم و با معنا تر رفتار کنم و این حس خیلی خوبی هست
امیر کهراری
۱۴۰۳/۰۹/۰۴
کتاب بسیار عالی و هدفمندیه یجورایی میتونه ارزشاتونو مشخص کنه که البته با این صدای پخته و دلنشین آقای صادقی خیلی گوش دادنش میتونه لذت بخش باشه
null null
۱۴۰۳/۰۷/۱۹
کتاب خوبیه، آدم یاد کتاب گاو بنفش ست گادین میوفته، مطالبش مشابه هست، اما یکم دیدش متفاوته، ارزش خوندن داره‌ ربطی به اون کتاب لطفا گوسفند نباشید نداره
سمانه دینی
۱۴۰۳/۰۵/۰۱
کتاب بسیار خوبی است ‌، شنیدن نسخه‌ی صوتی‌اش را با صدای این راوی توصیه‌ی اکید می‌کنم زیرا بسیار ماهرانه و با لحن عالی و فراز و فرودهای مناسب، ‌می خوانند ‌.
فاطمه فاضلی
۱۴۰۳/۰۳/۲۸
کتاب خیلی خوب و جالبی هست معنی واقعی گوسفند سیاه رو به آدم میگه گوسفند سیاه اصطلاح خیلی آموزنده هست درمورد ارزش ها میگه این خیلی با ارزشه
مهرانا لام
۱۴۰۳/۰۳/۱۴
با سلام اولش چقدر ذوق داشتم که بشنوم این کتابو، اما بعد از تموم شدنش نظرم برگشت. متاسفانه از نظر من البته، بنظرم جزو کتابهای زرد بود و خوندنش بی فایده
زینب جعفری
۱۴۰۳/۰۲/۱۶
من خیلی نتونستم با این کتاب ارتباط برقرار کنم و احساس میکردم مطالب گفته شده تو کتاب تکراری از کتاب‌های دیگه است و مطلب جدیدی اینجا گفته نشده
معین
۱۴۰۳/۰۲/۱۴
جزو معدود کتاب‌های برتر روانشناسی و خود سازی؛ که حرفای درست و حقیقی درباره خود، زندگی وموفقیت رو ازش میشنویم نه صرفا مطالب تکراری و کلیشه‌ای انگیزشی..
اعظم گلستانی
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
از کتابهای رواشناسی_انگیزشی که توسط انسانهایی به نگارش دراومده و تحول برانگیز هست، خیلی خوشم میاد صدای گوینده‌ هم فوق‌العاده، انسان‌ رو به عمق موضوع می‌بره.
رها
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
واقعا مطالب عالی راهکار‌های کاربردی بود ولی به شخصه به من خیلی کمک کرد اون یک ستاره‌ای که کم دادم به خاطر خوانش خواننده بود گاهی خیلی تند میخوند
سجادعسگری
۱۴۰۳/۰۱/۲۶
کتاب مفیدی هست مخصوصا واسه کسایی که از صفر میخوان شروع کنن یه سری مطالب ذکر شده کاربردی هستن در کل توقع معجزه نداشته باشید از کتاب ولی مطالعش هم خالی از لطف نیست
آریانا
۱۴۰۳/۰۱/۲۲
من خیلی به موضوع بیان شده در کتاب جذب شدم و در حقیقت نویسنده با مثال‌ها و توضیحاتشون من رو واقعا به فکر فرو بردن. من خیلی از شنیدن این کتاب صوتی لذت بردم
فرنوش
۱۴۰۳/۰۱/۱۷
بسیار عالی! ترجمه فوق العاده روان است و راوی بینظیر هستند. گویا کتاب نیست نمایشنامه‌ای بسیار جذاب است که توانایی بالای آقای صادقی را نشان میده.
Elham
۱۴۰۳/۰۱/۱۷
صوت زیبای گوینده تاثیر گذار بود حتما لذت میبرین برای فهم بیشتر و ورود به ضمیر ناخود آگاه دوبار یا سه بار گوش کنین، تلنگر خوبی به همه ما می‌زند
شراره تاجمیرریاحی
۱۴۰۳/۰۱/۱۵
کتاب گوسفند سیاه، کتاب خوبی است اما بازهم تکرار مطالب کتاب‌های انگیزشی است. فصل‌های پایانی محتوایی بهتر و نوتری دارد. خواندن این کتاب را پیشنهاد می‌کنم
Sama seddigh
۱۴۰۳/۰۱/۱۳
واقعا کتاب خوبی بود، هیچ وقت با این دید راجع به بعضی از ویژگی هایی که دارم نگاه نکرده بودم واقعا عالی بود خوشحالم از وقتی که براش گذاشتم اگه بتونم بازم میذارم
Zahratavassoly
۱۴۰۳/۰۱/۱۲
عاااالی بود برای کسانی که مثل من میخوان رو‌ی رفتار وکردارشون کار کنن وخوبیهاشون رو برجسته وخصلتهای بدشون رو کمرنگ کنن عالیه و نمیتونن ازش استفاده ببرن
Maryam Bagheri
۱۴۰۳/۰۱/۱۲
فقط ایده اولیه‌ی گوسفند سیاه که در مقدمه گفته شد و سه تا مرحله‌ای نویسنده در ادامه توضیح میده مهمن، بقیه کتاب حرف جدیدی برای گفتن نداره متاسفانه.
Elahe Rastad
۱۴۰۳/۰۱/۱۲
این کتاب باعث میشه شخصیت پنهان خودتون رو آشکارکنید به قلم نویسنده و سخنران انگیزشی ارائه شده، این کتاب به دوست داران روانشناسان عمومی توصیه میکنم.
طاهره یوسف زاده
۱۴۰۳/۰۱/۱۲
توضیحات کتاب رو که خوندم ترغیب شدم مطالعه ش کنم به نظر به موضوع جالب و کاربردی اشاره داره، توی لیست کتابهایی که مطالعه میکنم قرارش دادم تا سر فرصت برم سراغش
محمدرضا اکبری پردنجانی
۱۴۰۳/۰۱/۱۲
این کتاب، خط بطلانی می‌کشد، به ضرب المثل اشتباه فارسی که می‌گوید: اکرمی خواهی رسوا، نشوی همرنگ جماعت شو. شایدجماعت بخواهندکشتی راسوراخدکنند، توهم بایدسوراخ کنی
کورش رشیدی فرد
۱۴۰۳/۰۱/۱۱
من بیشتر جذب صدای زیبای اقای خواننده کتاب شدم ولی درکل به جنبه‌های پنهانی وجود خودم هم پی بردم البته با کمک این کتاب صوتی وصدای زیبای گوینده
𝓓𝓪𝓻𝓴𝓷𝓮𝓼𝓼
۱۴۰۳/۰۱/۱۱
کتاب عجیبی بود برام، توی این کتاب گوسفند سیاه به افرادی که سرکشی میکنن و همنرنگ جماعت نمیشن اطلاق میشه و بهت میگه چطور یه گوسفند سیاه نباشیم در اجتماع
ahmadr
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
سلام کتاب خوبی اگر واقعیت شخصی خود را بدون آگاهی بسازیم، شاید در نهایت در مسیری که می‌خواهیم قدم برداریم، اما هیچ‌وقت خودخواسته و هدفمند به مقصد نمی‌رسیم
Mohamad Rohani
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
کتاب خوبی میباشدکه با گوش دادن به آن ارزشهای خوب مان را شناسایی وروی آن‌ها سرمایه گزاری وتمرکز کنیم تا به اهداف خوبی که در زندگی داریم زودتر برسیم
معصومه شرافتی
۱۴۰۲/۱۲/۰۳
سلام وقت به خیر. این کتاب جزو کتاب هایی هست که توصیه میکنم هر فردی برای داشتن و پیداکردن خط قرمز های زندگی حتما بهش گوش بده
حامد پاریاب
۱۴۰۲/۱۱/۰۳
سلام من یک بار گوش کردم احساس میکنم باید چند بار دیگر تکرار کنم تا به نتیجه خوبی بگیرم محتوایش عالی بود و کاربردی ممنون از کتابراه
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >>
👋 سوالی دارید؟