نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی گوسفند سیاه - برنت منزوار

آرزو چزانی
۱۴۰۳/۰۹/۰۶
برای خودشناسی و آگاهی بیشتر پیشنهاد میکنم
سپهر حسینی
۱۴۰۳/۰۷/۱۲
خیلی چیزی ازش دستگیرم نشد... ولی گویندگیش خوب بود
میلاد کاظمی پور
۱۴۰۳/۰۷/۱۰
کتاب برای افراد علاقه مند به روانشناسی مفید است
null null
۱۴۰۳/۰۶/۰۱
کتابی کاربردی در زمینه دستیابی به استعداد واقعی شخص هست
یاسین بهمئی
۱۴۰۳/۰۵/۱۱
عالی. موثر در تغییر سبک فکر کردن و سبک زندگی
فرزانه رحمانی
۱۴۰۳/۰۴/۱۸
در مسیرها بدون اینکه بخوام بخونم خیلی راحت گوش میدادم
Peyman Ko
۱۴۰۳/۰۴/۱۳
واقعا عالی و باز کننده ذهن راوی هم عالی بود
Mahdi Razzaghi
۱۴۰۳/۰۴/۰۷
کتابی برای دانستن اهمیت اولویت‌ها و شناخت چیزهای مهمتر
مهراندخت اهقانی
۱۴۰۳/۰۴/۰۱
کتاب دراز محتواست، شاید باید چندین بار شنید
rush
۱۴۰۳/۰۳/۲۸
الکی طولانی شده بود و تهش هم چیزی خاصی نداشت.
معصومه جعفری
۱۴۰۳/۰۳/۱۱
راهکاری مناسب برای زمان ناامیدی و اضطراب
پریسا شفیعی
۱۴۰۳/۰۳/۱۱
منکه هیچی متوجه نشدم فقط انگیزه رو فهمیدم
ملیکا پیروز
۱۴۰۳/۰۳/۰۶
هر کی کتاب بی شعوری رو بهتون هدیه داد اینو بهش هدیه بدید😂
رسول خلجی
۱۴۰۳/۰۲/۱۴
عالی بود
خیلی خوب و کاربردی دو بار گوشش کردم محشر بود
یوسف صالحی
۱۴۰۳/۰۲/۱۱
کتاب خوبی است و تشابهاتی با کتاب گاو بنفش هم دارد
Reza Torabian
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
کتاب خوبی بود و به شناخت 5 ارزش مهم زندگی کمک می‌کند.
سارا
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
خیلی تأثیر گذار بود ‌. پیشنهاد میکنم حتما بخونین.
عباس رکنیان
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
کتاب خیلی خوبی بود. حتما مطالعه کنید. چندبار گوش کنید.
علیرضا رئیسی
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
کتاب بسیار زیبا و دلنشین بود. دو پارت اول خسته کننده بود
پارساکوکبی
۱۴۰۳/۰۲/۰۳
امیدوارم با خوندن این کتاب به شناخت بیشتری از خودم برسم
فاطمه فرحانی
۱۴۰۳/۰۲/۰۲
به انسان کمک میکند از زاویه دیگری به مسائل نگاه کند
سید قاسم هاشمی
۱۴۰۳/۰۲/۰۲
کتابش خوب و عالی فقط گوینده خیلی تند تند میخونه
سعید نصیری
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
عالی بود، انسان را با ارزشهایش آشنا می‌کند
لیلا کاظم‌لو
۱۴۰۳/۰۱/۲۹
عالی بود فقط کاش صدای بهتری انتخاب میکردین
مصطفی حیدری
۱۴۰۳/۰۱/۲۹
کتاب جالب و خوبی است و متاسفانه با علایق من هماهنگ نیست.
کبوټر آزاډ
۱۴۰۳/۰۱/۲۶
این کتاب خیلی خوبه مخصوصا برای نسل جوان جامعه
مهرداد فرهادی
۱۴۰۳/۰۱/۲۵
کتابی بسیار عالی پیشنهاد من برای دوستان خوندن این کتاب هست
Mehrdad F.
۱۴۰۳/۰۱/۲۴
کتاب خوب و محتوای ارزشمندی داره. صدای راوی هم عالیه
منیره نصیری
۱۴۰۳/۰۱/۲۴
از نظر روانشناختی جزو کتابهای متوسط به پایین بود
عادل مصطفی پور
۱۴۰۳/۰۱/۲۱
خیلی مفید بود چیز‌های زیادی یاد گرفتم از این کتاب صوتی
مریم احسانی
۱۴۰۳/۰۱/۲۰
کتاب را مطالعه کردم و از مطالب آن بسیار لذت بردم متشکرم
پیمان عرب زاده
۱۴۰۳/۰۱/۱۸
کتاب جالب و خوبی بود، برای من وجه جدیدی از خودشناسی بود
آلپ ارسلان
۱۴۰۳/۰۱/۱۷
بیشتر نظرات شخصی نویسنده است تا نظرات علمی
سید جعفر هاشمی
۱۴۰۳/۰۱/۱۶
باعث شناخت بیشتر خودمون و تاثیر در هدفگذاری بهتر داره
saeed Zare
۱۴۰۳/۰۱/۱۵
کتاب خیلی خوبی بود ارزش یه بار خوندن رو داره
مهسا
۱۴۰۳/۰۱/۱۵
بینظیر بود توصیه میکنم حتما گوش کنید
Armin
۱۴۰۳/۰۱/۱۴
گوینده بی نظیر و اطلاعات کافی به آدم میده
دانیال
۱۴۰۳/۰۱/۱۴
به نظرم من کتاب مفیدی برای افزایش آموخته‌ها در زندگی است
هاجر باغجری
۱۴۰۳/۰۱/۱۴
کتاب مفیدی بود و صدای راوی بسیار عالی بود سپاس از کتابراه
علی عباس
۱۴۰۳/۰۱/۱۴
زیاد جالب نبود برای من نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم
احسان افچنگی
۱۴۰۳/۰۱/۱۴
ممنون از تهیه این کتاب صوتی شنیدنی هست و بسیار آموزنده
Reza bandeh
۱۴۰۳/۰۱/۱۴
کتاب مناسبی برای تصمیم گیری است، تفکر جالبی دارد
فاطمه حیدری
۱۴۰۳/۰۱/۱۳
عالی بود تاثیر مثبتی روی افکار و‌نگرش خواننده میگذارد
عباس فدوی
۱۴۰۳/۰۱/۱۳
این کتاب هدف از زندگی را به ما آموزش میدهد
Zahra
۱۴۰۳/۰۱/۱۳
کتاب صوتی تمرکز شنیداری رو تقویت می‌کنه.
بابک مرادی
۱۴۰۳/۰۱/۱۳
کتاب خیلی خوبیه و واقعا به اون کمک میکنه
زهرا علی آقایی
۱۴۰۳/۰۱/۱۲
این کتاب آموزنده خوبی خود وبه من چیز‌های جدید یاد داد
امیررضا مرادخانی
۱۴۰۳/۰۱/۱۲
کلیات کتاب خوب است و ارزش خواندن را دارد
علیرضا
۱۴۰۳/۰۱/۱۲
خیلی خوب بود. گوینده خیلی هیجانی اجرا کرده‌اند.
نونوش
۱۴۰۳/۰۱/۱۲
قلم سهیلا مختاری رو اولین بار بود که میخوندم قشنگ بود
<< 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 >>
👋 سوالی دارید؟