نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اول عاشق خودت باش - مارک رکلاو

علیرضا امانی
۱۴۰۲/۰۵/۱۹
کتاب فوق العاده عالی هست برای کسانی که دنبال عزت نفس بالایی هستن کاربرد داره
Elham
۱۴۰۲/۰۴/۳۱
بهترین کتاب در زمینه افزایش عزت نفس و خودمراقبتی و دوست داشتن بی قید و شرط خود
خانم برادران
۱۴۰۲/۰۴/۰۱
واقعا کتاب عالی بود، صدای گوینده هم عالی بود و نوع خوندنش هم عااالی
فاطمه توکلی
۱۴۰۲/۰۳/۲۱
کتاب مفیدی بدون حاشیه پردازی بود من مجدد دارم میخونم این کتاب
طاهره محمدخانی
۱۴۰۲/۰۳/۰۴
برام جالب بود، نکته‌هایی که عنوان می‌شه رو من امتحان کردم و همگی جواب داده
نداکاروانی
۱۴۰۲/۰۱/۲۵
کتاب عالی و خوبیه و همچنین آموزنده هست
Sima seyfi
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
این کتاب اگر دقیق خوانده شود بی نظیر هست
نگار
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
کتاب خوبیه واقعا مخصوصا اسمش خیلی بهش میخوره
مونا
۱۴۰۴/۱۲/۱۸
انتظار داشتم مطالب کامل تر باشه مطلب جدیدی نداشت
اعظم امدادی نسب
۱۴۰۴/۱۱/۲۰
خوبه کمک میکنه بیشتر به خودمون اهمیت بدیم
یگانه
۱۴۰۴/۱۱/۱۴
خیلی مفید و تاثیر گذار بود توصیه میکنم حتما بخونید
نلین
۱۴۰۴/۱۰/۲۶
خیلی کتاب خوبی بود به همه توصیه میکنم این کتب رو بخونن
سروش باقرزاده
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
کتاب بسیار دوست داشتنی و جذابی برای تحسین ذات درونی خود
نگارخراسانی
۱۴۰۴/۰۹/۰۷
این کتاب فوق العادست به همه‌ی خانم‌ها توصیه میکنم😍
الیکا صادقی
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
به نظر من برای بالا بردن اعتماد به نفس عالیه
بهار زندی
۱۴۰۴/۰۵/۲۵
توسعه فردی و عالی بود من خوانش رو بسیار دوست داشتم
rise and shine
۱۴۰۴/۰۳/۳۰
این کتاب در عین سادگی خ مفید بود برام وبهش نیاز داشتم
رستا رهبر
۱۴۰۴/۰۳/۱۶
خوبه اگه یادت بمونه که اول عاشق خودت باشی
سیمااربابی
۱۴۰۳/۱۱/۰۸
خوانش عالی خانم بیرانوند باعث میشه صفحات بیشتری رو گوش بدم
ابوالقاسم حسینی
۱۴۰۳/۱۰/۲۲
خیلی خوب است به دوستان توصیه میکنم آنرا مطالعه کنند
Zzibaii
۱۴۰۳/۱۰/۰۹
کتاب خوبی است به دیگران توصیه خواندن آن را میکنم😉
نرگس ب
۱۴۰۳/۰۹/۱۹
از اون کتابهاست که گاهی باید مرور و یادآوری بشه
حامددرویش
۱۴۰۳/۰۸/۲۷
واقعاااا بهترین کتابی بوده که ازش درس‌های زیادی گرفتم
Sara
۱۴۰۳/۰۶/۲۵
کتاب بسیار خوبی هست و واقعا عزت نفس رو بالا میبره
محمدرسول
۱۴۰۳/۰۵/۳۰
کتاب واقعا کاربردی و خوبی است که باعث پیشرفت فرد میشود
سجاد هجران
۱۴۰۳/۰۵/۲۶
به نظر من برای خود سازی اول باید این کتابو خوند
روح اله رونقی
۱۴۰۳/۰۵/۱۲
واقعا باید تو مدارس ما این درمانگران وجود داشته باشند
Simin amini
۱۴۰۳/۰۴/۳۱
کتابی که زندگی رو برای ماها راحت تر میکنه! عالی
Alirezaghorbaninoghabi
۱۴۰۳/۰۴/۱۶
بسیارخوب است لازم است چندبار شنیده ویاداشت برداری شود
Dariush Sheykhi
۱۴۰۳/۰۴/۱۱
ارزش داره واقعا در یک کلام مفید و کاربردی
محمد کاربین
۱۴۰۳/۰۴/۰۲
این کتاب خوب بود کوتا بود و نقدش تکراری بود
Afsane jafari
۱۴۰۳/۰۳/۲۸
احساس میکنم تمام کتاب های روانشناسی مطالبی شبیه به هم دارن
navidazadi
۱۴۰۳/۰۳/۱۵
درود به خوانندگانی کتاب پر محتوا عالی است
روح انگیز رحیمی زنجانی
۱۴۰۳/۰۳/۰۲
خیلی خوب وآموزنده است به نکاتی مهم اشاره می‌کند
کاربر Gh
۱۴۰۳/۰۲/۲۶
کتاب خوش خوانی است و نکات خوبی برای یادگیری دارد.
سمیرا مرادی
۱۴۰۳/۰۲/۲۴
گوش دادن به این کتاب توصیه میکنم
کتاب خوبی بود
سارا کشاورز
۱۴۰۳/۰۲/۲۱
خواندن این کتاب رو برای همه توصیه میکنم.
باقر احمدنژاد
۱۴۰۳/۰۲/۲۱
برای افزایش عزت نفس خوبه، کتاب جمع و جور و خوبی هست
الهه ایمانلو
۱۴۰۳/۰۲/۱۶
واقعا عالی بود و تاثیر خیلی خوبی روی من گذاشت
M Sh
۱۴۰۳/۰۱/۲۷
بسیار پرمحتوا و عالی باید هزاران بار گوش بدی
a.boss.m
۱۴۰۳/۰۱/۲۷
خیلی خوبه یه کتاب حال خوب کن 4. 6 میدم بهش
الناز فکوریان
۱۴۰۳/۰۱/۲۶
جالب بود و خوب آدم رو با داستان درگیر می‌کرد
الهه رضایی
۱۴۰۳/۰۱/۲۴
با شنیدن این کتاب خود واقعیت رو پیدا میکنی
سیماجانلو
۱۴۰۳/۰۱/۱۶
کتاب بسیار خوبی برای تمرین عزت نفس که پیشنهاد میکنم بخونید.
فرنوش
۱۴۰۳/۰۱/۱۴
ترجمه خوب داره و کتاب بسیار مثبت و سازنده ایست.
محمد چراغی
۱۴۰۳/۰۱/۱۱
بسیار عالی و آموزنده و کارساز بود برای من
مهدیه طغرایی
۱۴۰۳/۰۱/۱۱
تاثیر گذار بود برای ارتقا عزت نفس کتاب صوتی خوبیه
مریم سرمدی
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
خیلی میتونه کمک کنه که به اوت شخصیتی که مورده نظریه برسی
صادق نصیری احمدابادی
۱۴۰۳/۰۱/۰۶
سلام کتاب خوبی بود ولی کلمات سنگبن داره، و صدا ضعیف هست
بانو
۱۴۰۳/۰۱/۰۶
خوب بود و پر از نکاتی که یادآوری میکنه که با ارزش هستیم
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 >>
👋 سوالی دارید؟