خوشم نیومد به نظرم همش سرکوفت و سرزنش و دستوره و همچنین صدای گوینده یکنواخت و کسل کننده هست. راهکارها خوبن اما در کل عصبیم میکنه چون مدام در حال چه کن چه نکن بود
حرفهای قشنگی میزنه ولی من که نمیتونم راجع به همه چی مثبت فکر کنم، بعضی اتفاقات و مسایل در زندگی واقعا آزار دهنده و تاسف بار هستن و احساس خوبی به آدم نمیدن