نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مسافر بهشت - محمدتقی اختیاری
4.8
8 رای
علیرضا سفیدیان
۱۴۰۵/۰۳/۲۹
00
کتاب خوبی بود یک روایت از فردی که امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را دیده بود. داستان قشنگ بود. نکات آموزنده هم داشت گرچه صدای یک دختر خانوم بود که یکم دلچسب نبود. ولی در کل پیشنهاد میشه. ما باید زیاد از امام مظلوم خود بخوانیم و بگیم و مدام یاد ایشان را در دل بکنیم.
