نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی باکره‌ها - الکس مایکلیدیس

عالیه میرشرقی
۱۴۰۱/۱۲/۱۸
داستان جنایی جذابی بود. تقریبا تا اواخر داستان متوجه قاتل نمیشید. روند داستان هم جذابه و به ادامه دادن تشویق میکنه.
N.n.Takhti
۱۴۰۱/۱۲/۱۷
با اینکه من این کتاب رو قبلا با عنوان دوشیزگان تجربه کرده بودم اما با شنیدن اجرای دوم فکر میکنم ارزش تکرار رو داشت.
ساناز اسعدی
۱۴۰۱/۱۱/۲۴
اجرا مثل همیشه عالی بود، کتاب روانشناسی و معمایی و جنایی و تا آخرین لحظات غیر قابل پیش بینی، از شنیدنش لذت خواهید برد
S
۱۴۰۵/۰۱/۰۲
تا لحظه اخر کلاف در هم پیچیده و غیرقابل تصور بود، و وای به اخرش که پرده‌ها می‌افتد
Sha
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
کتاب جالبی بود، موضوع کمی کلیشه و تکراری بود اما در نهایت جالب و شنیدنی بود و ارزششو داره
مریم همتی
۱۴۰۳/۰۶/۱۴
نگاهی به تراکت‌های کودکی وبازتاب آن درشخصیت انسان. خوب بودومن عاشق صدای خانم بیرانوندهستم
دیانا حکیمیان
۱۴۰۳/۰۲/۳۱
جالب عجیب. غیر قابل حدس یود و گوینده هم که مثل همیشه عالی بود. در ژانر معمایی و جدایی پیشنهادش میکنم
shima moghadam
۱۴۰۲/۰۵/۱۹
واقعا آدمای اطرافمونو میشناسیم، این کتاب باعث شد که راحت اعتماد نکنم پیشنهادش میکنم
Vahideh Izady
۱۴۰۲/۰۵/۰۵
عاشقانه اونجاییم که یک اشاره‌ای به کتاب قبلیشم کرد بدون اختلال تو داستان این کتاب
Taranum kashki
۱۴۰۲/۰۱/۲۱
داستان کتاب گیرا و غیر قابل پیش بینی بود
ارزش خوندن داشت، راوی هم به زیبایی داستان گویی کرده بود
Molood
۱۴۰۱/۱۲/۰۷
داستان خیلی زیبا و غیر قابل پیش بینی بود
اجرای راوی هم واقعا عالی بود
ممنون بابت اجرای قوی راوی
مریم اسدی
۱۴۰۱/۱۱/۲۹
گوینده بسیار عالی بود، غیر قابل پیش بینی، جذاب و گیرا، به دوستان توصیه میکنم حتما گوش کنند.
نیلا
۱۴۰۴/۱۲/۲۴
از نظر من اینقدر حوصله سر و یکنواخت بود که تا اواسط کتاب هم به زور گوش دادم
Mohamad Mortazavi
۱۴۰۴/۰۴/۰۲
داستانی که هیجانش شما را به دنبال خود میکشد. اجرای خوب خانم بیرانوند
فرید موسوی
۱۴۰۴/۰۱/۰۸
بیمار خاموش از این نویسنده خیلی بهتره این کند پیش میره اذیت میکنه
رابعه نظرپور همدانی
۱۴۰۳/۱۲/۲۳
عملکرد قاتل خیلی غیرقابل باور بود ولی از اینکه تمام حدس‌ها غلط میشد لذت بردم
مهسا رحمتی
۱۴۰۳/۰۹/۱۳
از دیدگاه من یک کتاب کاملا سطحی و خام بود و شاید بیشتر مناسب سنین پایین باشه
📚هستی بانو 📚
۱۴۰۳/۰۷/۱۹
از نظر من رمان جالبی نبود ی جورایی آخرش غیر قابل باور تمام شد پیشنهاد نمیکنم
هدیه آرن
۱۴۰۳/۰۶/۰۱
زیبا بود و تا انتها کنجاویتون رو قلقلک میده و به همه‌ی شخصیت‌ها شک میکنید.
صالح تحتا
۱۴۰۳/۰۲/۱۱
عالی بود. هر کس. بخونه. پشیمون نمیشه. مثله. فیلمه جنایی میمونه
اصغر فرهادی
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
کتاب خوبی است البته یک کپی از کتاب بیمار خاموش است اما ارزش گوش دادن دارد
تانی حیدری
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
خانم بیراوند عزیز از شما ممنونم بخاطر صدای گرمتون. کتاب خیلی مورد پسندم بود
سهیلا نعیمی
۱۴۰۳/۰۱/۰۶
کتاب جذاب و پر کششی هست این کتاب به زیبایی خواننده رو با خودش همراه میکنه
فهیمه توسلیان
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
کتاب داستان جالبی داشت وخواننده را تا انتها باخودهمراه میکند
پروانه
۱۴۰۲/۱۰/۰۷
عالی بود یه داستان جالب و پایانی که تا ساعت‌ها فکرو درکیر میکنه خیلی خوووب بود
Vahid Behroozi
۱۴۰۲/۰۷/۱۱
ترجمه‌ی کتاب دارای مشکل است. راوی نیز در کار خود کاملا مهارت دارد.
هومن محمودی
۱۴۰۲/۰۴/۲۸
کتاب خیلی قوی نیست ولی داستان جذابی داره و برای سرگرمی مناسب هست.
Sarah
۱۴۰۲/۰۳/۲۷
صدای راوی رو خیلی دوست داشتم. و پایان داستان شوکه کننده بود. 👌🏻
سارا حمزه لو
۱۴۰۲/۰۲/۱۷
کتاب جالبی بود گرچه من از اول به قاتل شک کرده بودم اما پایانش برام جالب بود
Sanaz Darbandi
۱۴۰۲/۰۲/۰۳
بسیار جذاب و شنیدنی رمانی معمایی و روانشناسی خیلی لذت بردم ممنونم کتابراه
زینب زمانی
۱۴۰۲/۰۱/۲۹
جذاب و غیر قابل پیش بینی بود و تا حدی مسایل روان شناسی در کل داستان حضور داشت.
شیوا رضایی
۱۴۰۲/۰۱/۲۲
به زور تا آخر گوش دادم نتونستم با شخصیت‌ها ارتباط برقرار کنم
Hani Khodadadian
۱۴۰۱/۱۲/۲۷
کتاب خوبی بود ولی اجرا خیلی خوب بود یک رمان زیبای معمولی که سرگرمتان میکند
Sanaz Nasiri
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
بیمار خاموش و این کتاب در واقع با هم مرتبت هستن و بسیار جالب در انتهای کتاب
زهرا بهرامی
۱۴۰۱/۱۲/۱۰
از هر لحاظ عالیه ترجمه راوی و ماجراهای مهیج و پر تعلیق داستان.
Masoumeh Yaghoubi
۱۴۰۱/۱۲/۰۱
کتاب جالبی است و پر کشش است امکان حدس زدن هم نبود راوی هم عالی
امیر مرتضی ساجدی
۱۴۰۵/۰۱/۱۵
واقعا این همه تعریف از این کتاب ساده و دقیقا قابل پیش بینی
سودابه خامنه
۱۴۰۴/۱۰/۲۰
خیلی کتاب جالبی بود. اخر کتاب برای من غیر قابل پیش بینی بود
sarah shmhmdi
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
این کتاب خیلی داستان گیرایی داشت. یکمی هم تم ترسناک داشت
سالومه شریفی
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
بسیار عالی با پایانی تکان دهنده که اصلا انتظارشو ندارین
مطهره
۱۴۰۳/۰۵/۲۴
قشنگ بود و باعث میشد درباره داستان فکر کنی
ز اسلامی
۱۴۰۳/۰۳/۰۳
خیلی کتاب مهیج و عالی بود من لذت بردم ممنون از کتابره
سیامک بقایی
۱۴۰۳/۰۲/۲۷
خوب بود بعضی وقتها حوصله سر می‌برد ولی در مجموع خوب بود
Niloufar Ghorbani
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
بیشتر شبیه داستان‌های تخلیه تا معمایی
من دوست نداشتم
مریم مهرابیان
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
کتاب بسیار جالب گیرا و با پایانی غیر قابل پیش بینی
فرناز عزیز جنتی
۱۴۰۳/۰۱/۰۶
کتابی در ژانر معمایی نبود و بسیار ساده ولی ازرش شنیدن دارد
زهره اندیشه
۱۴۰۳/۰۱/۰۵
کتابی عالی که تا نزدیک های اخر داستان نمی‌توانید نتیجه بگیرید
لیلا م
۱۴۰۲/۱۲/۲۵
بسیار سپاسگزارم. لذت بردم. داستان و اجرای عالی.
نسیم نوروزبیگی
۱۴۰۲/۱۱/۲۵
اگر به افسانه‌های یونانی علاقه مندین گوش دادن بهش خوبه
شیما صدیقی
۱۴۰۲/۱۱/۰۱
خیلی کتاب جذابی بود و اصلا نمیشد حدس بزنی آخرش چی میشه
<< 1 2 3 4 >>
👋 سوالی دارید؟