نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی باکره‌ها - الکس مایکلیدیس

زهرا عسگری
۱۴۰۲/۰۴/۱۲
ریتم داستان تند بود و همین به جذابیتش اضافه می‌کرد. خیلی زیبا و پر کشش بود. مفاهیم ادبی و اساطیری که در طول داستان بیان میشن خیلی جذاب هستن، معمایی روانشناختی هست و همه شخصیت‌ها به خوبی از نظر روانشناختی تحلیل میشن.
دیانا دیانتی
۱۴۰۱/۱۲/۲۸
داستانی با پایانی غیر منتظره.
اوایل کتاب داستان خیلی جذاب پیش نمی‌رود اما هر چه به انتهای داستان نزدیکتر شدم جذابیت داستان بیشتر شد.
این کتاب را به علاقمندان به داستانهای جنایی و روانشناسی پیشنهاد می‌کنم.
Elham Ghavami
۱۴۰۱/۱۲/۰۸
واقعا کتاب زیبایی بود کسانی که کتابهای جنایی دوست دارن پیشنهاد میکنم حتما این کتاب را گوش کنند واقعا نمیشه اخر کتاب را حدس زد صدای گوینده زیبا ودلنشین است
ممنون از کتابراه
سمن
۱۴۰۴/۰۸/۱۲
من کتاب جنایی زیاد میخونم ولی کتاب باکره‌ها واقعا جز بهترین کتاب‌هایی بود که تا الان گوش دادم. خوانش فوق العاده‌ی ان جذابیت داستان رو چند برابر کرده. توصیه میکنم حتما گوش بدین و لذت ببرین
Maryam Khazan
۱۴۰۴/۰۴/۱۰
کتاب عالی بود. واقعا غافلگیر کننده هست.
قبلا از این نویسنده کتاب بیمار خاموش خوانده بودم. واقعا قلم و نوع نگارش و دیدگاه و حتی نحوه استفاده از علم روانشناسی و علم درمانگری خیلی خوب و عالی آمده است
مجید محمدی
۱۴۰۲/۰۸/۱۲
کتابی معمایی، جذاب و هیجان‌انگیز است که هر چه گوش می‌دهید بیش‌تر تمایل پیدا می‌کنید که به گوش دادن آن ادامه دهید و نویسنده با این کتاب خود را به عنوان یک نویسنده‌ی برتر و مدرن به مخاطبانش ثابت کرد.
شادی شادباد
۱۴۰۲/۰۷/۲۹
فوق العاده بود، مخصوصا جایی که شخصیت تئو شد همون درمانگر که تو کتاب بیمار خاموش بود، من یه لحظه از شوک این موضوع پریدم از جام.
علاوه بر اون خط داستانی عالی، نکات روانشناسی خیلی خوبی داشت.
منصوره شیخ
۱۴۰۲/۰۶/۲۲
چرا من اینو بیشتر از بیمار خاموش دوست داشتم؟ به نظرم عالی بود و سوپرایز شدم. معمایی و جذاب. ممنون از الهه‌های عزیز که قاتل رو قبل از رسیدن به هدفش شوتش کرده بودن اون دنیا. مرتیکه دغلباز و دورو
مهروز پوراسد
۱۴۰۲/۰۲/۱۰
رمان زیبایی بود. از اینکه حتی تا آخرین لحظات نمیشد پایان را درست حدس زد لذت بردم. بیان شیوای خانم بیرانوند و هنرشان در نقش چند شخصیت لذت بردم. همچنین از صدای دلنشین آقای شاطری پور. ممنونم
سعید طوری
۱۴۰۲/۰۱/۲۴
باکره‌ها داستانی جنایی و گیرایی هست من که شخصا لذت بردم از دوستان ممنون میشم داستانهای به این سبکی را معرفی کنید الیته به همین سبک خودم میتونم بهتون داستان ربکا یا همسر دوم را مطالعه کنید
Fariba
۱۴۰۱/۱۱/۲۴
داستان زیبا و غیرقابل پیش بینی بود با غافلگیری تمام به پایان رسید از شنیدن این رمان جنایی قوی و اجرای عالی راوی خیلی لذت بردم. اتصال بعضی قسمتها با رمان بیمار خاموش از همین نویسنده هم خیلی جالب بود.
Romisa mvm
۱۴۰۵/۰۲/۰۳
از شخصیت ماریانا خیلی بدم اومد با وجودی که درمانگر بود و خودش هم سوپروایزر داشت ترس‌های خیلی مسخره و شخصیت بسیار ضعیفی داشت و خیلی سوگیرانه به پروفسور گیر داده بود
پریا باروزه
۱۴۰۲/۰۵/۲۱
گویندگی عالی، داستان قوی، پایان شوکه کننده، کاملا راضیم از خرید این کتاب، داستان کشش داره و تو رو دنبال خودش میکشونه و در اخر هم با یه پایان شوکه کننده تیر آخرو میزنه
F Tabagh
۱۴۰۲/۰۲/۲۰
باکره‌ها واقعا داستان زیبا خواندنی وشنیدنی بود. توصیه می‌کنم حتما بخوانید، جای بسی تشکر از راوی این داستان بابیان شیوا خانم سحر بیرانوند رو داشتم واقعا عالی بودید خانم بیرانوند.
رویا +
۱۴۰۱/۱۱/۲۲
سبک نگارش داستان به صورتی بود که مورد توجه من که به کتاب‌های جنایی و معمایی علاقه دارم، قرار گرفت. روایت داستان هم خوب بود. نکات انحرافی زیاد داشت اما در کل راضی بودم.
Mati
۱۴۰۴/۱۰/۲۶
کتاب خوبی است فقط برای خواننده ای که با ادبیات یونان آشنایی چندانی ندارد کمی بیگانه است جذابیت کتاب به خاطر خوانش بسیار زیبای خانم بیرانود چند برابرش ه است
افسانه م
۱۴۰۳/۱۲/۲۴
از نظر من راویان داستان را زیبا روایت کردند ولی کتاب سرشار از دیالوگ‌های تکراری، اغراق‌های غیرقابل باور و در مورد گروه درمانی بسیار ضعیف است.
astaneh
۱۴۰۳/۱۱/۰۷
کتاب بسیار جذابی است، علاوه بر موضوع زیبای کتاب، این جذابیت هنر راوی را نشان میدهد، اینقدر هنرمندانه کتاب را می‌خواند که میتوان کتاب را تجسم کرد
سارا تنها
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
خوب بود ولی نه به خوبیه کتاب بیمار خاموش، خیلی یهویی انتهای داستان رو عوض کرد و انگار دیگه خیلی بی‌ربط بود، هیجان‌انگیز بود نسبتا ولی آخرش رو دوست نداشتم
فرامرز جکسون
۱۴۰۲/۰۴/۲۶
با سلام به همگی دوستان من کاملا این کتاب رو پیشنهاد میدم این کتاب واقعا از لحاظ معمایی خوبه، مخصوصا در بخش‌های آخری که شمارو کاملا شوکه میکنه
غزل ملک پور
۱۴۰۲/۰۳/۲۷
خیلی خوب با ذهن ادم بازی میکنه و درگیرش میشه ادم ولی من کتاب بیمار خاموش رو خیلی بیشتر دوست داشتم از این نویسنده ولی این کتابش هم میخکوبتون میکنه🤩
الهام سلیمی
۱۴۰۲/۰۲/۱۷
از رمانهای جنایی که تا آخر کتاب نتونم حدس بزنم قاتل کیه خیلی خوشم میاد. ای رمان هم از اون دسته بود. گویندگی خانم بیرانوند که مثل همیشه بی نظیر و عالی بود
سارا نامور
۱۴۰۱/۱۲/۲۹
به عنوان یه کتاب در ژانر معمایی و جنایی، نمونه کاملی محسوب میشه. جذاب و شخصیت‌های متفاوت که وارد داستان میشن، علامت سوال‌های جدیدی رو مطرح می‌کننن
Farhad Firoozabad
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
داستان جنایی بسیار خوبی است. نویسنده به خوبی توانسته ذهن خواننده را به چالش بکشد به گونه‌ای که به هیچ عنوان و با هیچ دلیل موجهی نمیتوان حدس زد قاتل واقعی کیست.
مهرداد مصطفوی
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
کتاب خوبی بود لذت بردم از شنیدنش
یه مقدار توضیحات زیاد و گفتن از حالات درونی شخصیت‌ها آدم رو اذیت می‌کرد ولی پایان بندی و تعلیقات خوب از خوبی‌های کتاب بود
پريا رضايي
۱۴۰۱/۱۲/۱۳
با تشکر فراوان از کتابراه عزیز پایان هیجان انگیز و غیر منتظره‌اش رو دوست داشتم خوانش کتاب هم بسیار عالی و بدون نقص بود توصیه میکنم گوش کنید🌷
مهرداد
۱۴۰۴/۰۵/۲۳
کتاب خیلی خوبی بود و اصلا نمیشد پیش بینی کرد که چه اتفاقی می‌افتد. راوی‌ها بسیار زیبا و جذاب داستان را روایت کردند. ممنون از کتابراه
ساینا سالاری
۱۴۰۳/۱۰/۰۵
کتاب جالبی بود و اصلا قابل پیش بینی نبود که چه اتفاقی قراره بیفته و آخر داستان چی میشه. با تشکر از خانم بیرانوند برای گویندگی عالی شون
Peyman Rahimizadeh
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
کتاب حاضر بسیار متفاوت بود و تا آخرین لحظه شنونده را ترغیب به گوش دادن می‌کرد و هیچ وقت از هیجان نمی‌افتاد خوانش هم بسیار عالی بود.
فریبا پورغلام
۱۴۰۲/۰۶/۲۰
آسیب پذیر انسان‌ها در کودکی هیچ وقت درک نکردم چرا بعضی از همین آدم‌ها می‌توانند اهریمن باشند به انسان‌های دیگر آسیب برسانند
آناهیتا ایزدی
۱۴۰۲/۰۵/۰۷
این کتاب خیلی مهیج و عالی بود و تصور اینکه همسر زن با خواهرزاده ش دوست بود و میخواستن مرتکب جنایت بشن واقعا غیر قابل پیش‌بینی بود
نسرین محمودیان
۱۴۰۲/۰۳/۱۹
از کتاب بسیار خوشم اومد اولش حدس میزدم جریان چیه وسط داستان نظرم به کل عوض شد و آخر داستان فهمیدم نظر خودم درست بوده. ممنون لذت بردم
معصومه مولایی
۱۴۰۲/۰۱/۰۷
کتاب خیلی خوبیه رمان جنایی که تا آخر هم نمی‌تونی حدس بزنی چه کسی قاتله
ممنون از کتابراه راوی و آهنگ خیلی به دقت انتخاب شدند و لذت بردم
خاطره خورشیدی
۱۴۰۱/۱۲/۲۳
عالیه. خیلی هیجان انگیزه و ادمو ترغیب میکنه به ادامه دادن... تا ته داستان اصلا نمیشد حدس زد چه اتفاقی میوفته... لذت بردم ازش..
سارا ربانی زاده
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
من دوست داشتم کتاب را. فقط میتونم بگم که غیر منتظره بود خیلی غیر منتظره.
کار راوی‌ها هم خیلی خوب، من که خیلی لذت بردم.
عسل
۱۴۰۱/۱۲/۱۱
کتاب بسیار جذابی بود موضوع جنایی، هیجانی، پرکشش با گویندگی بسیار حرفه ای. و آخر داستان که بسیار قافل گیر کننده تموم میشه
پریسا صمدی
۱۴۰۱/۱۱/۳۰
کتاب جذابی بود، حدسای مختلف میشد زد و اخرسر با رو شدن ماجرا به شیرینی مطلب اضافه شد. صدای خواننده هم که مثل همیشه عالی👌
S
۱۴۰۵/۰۱/۱۸
کتابیه که پایانش واقعا غافلگیرتون میکنه بخونید به نظرم سرگرمتون میکنه برای‌ی بار خوندن به نظرم ارزششو داره
samiyehbayat@gmail.com
۱۴۰۴/۰۱/۰۹
نویسنده با بهره‌گیری از عناصر معمایی و ترسناک، اثری خلق کرده که تا مدت‌ها ذهن خواننده را درگیر خود می‌کند.
فرزانه قطعی
۱۴۰۳/۰۴/۱۹
کتاب فوق العاده ای بودم. عاشق رمانهای روانشناسی شدم. لذت بخیر. غیر قابل پیش بینی تا اخرین لحظه و اموزنده
Zohreh Barahooei
۱۴۰۲/۱۲/۱۶
از شنیدن این کتاب صوتی لذت بردم و واقعا هیجان انگیز بودم در آخر هم با فهمیدن این که قاتل کیه غافلگیر شدم
متین فروتنی
۱۴۰۲/۰۶/۲۱
رمان خیلی جالبی بود، توجه به جزیات کامل بود و میشد محیط و عکس العمل‌های هر شخص و راحت تصور کرد و خط داستانی خوبی داشت
ژیلما
۱۴۰۲/۰۴/۲۳
فکر کنم من تنها کسی بودم که با اطمینان از اول میدونستم قاتل کیه با همه اینا جذاب و جالب بود و ارزش گوش دادن داشت
فاطمه صحرائیان
۱۴۰۲/۰۴/۱۰
کتاب بسیار جالب و هجان انگیزی بود فقط‌ای کاش در پایان ادامه بیشتر داشت ولی در کل پایان تصور نکردنی داشت
فیروزه شیرینکام
۱۴۰۲/۰۴/۰۶
با سلام. کتاب عالی بود و پرکشش و خوانش عالی راوی. جنایی بود تا اخر داستان نمیشد حدس زد و غافلگیر شدم.
هومن بهارمست
۱۴۰۲/۰۳/۲۸
کتاب بدی نیست اما کلا اونطور نبود که باید و شاید، اما اینکه در آخر داستان غیر قابل پیش بینی بود رو دوست وگداشتم
reza zandi
۱۴۰۲/۰۲/۲۳
کتاب خوبی بود برای علاقه مندان به داستانهای جنایی میتوان گفت جزو کتابهایی است که بالاخره باید خواندشون
مریم عرب پور
۱۴۰۲/۰۲/۲۱
از اواسط داستان میشه انتهارو حدس زد-و اینکه چقد ادمها با چالش‌های وحشتناکی تو زندگیشون میشه مواجه بشن
آیدا گوهری
۱۴۰۲/۰۲/۱۸
این کتاب عالی بود و به نسبت تمام آثار جنایی که خوندم با تفاوت از همه بهتر بود. ممنون از خانم سحر بیراوند و کتابراه عزیز
شیما شریفیان
۱۴۰۲/۰۱/۱۳
من یه روزه تمومش کردم خیلی باهاش کیف کردم و تا آخر تو ذهنم با هاش درگیر بودم ک اون صدای مرد کیه چقد حرفه ای
<< 1 2 3 4 >>
👋 سوالی دارید؟